Alla stoppar Jihdes skott.

# Snart så är det dags för Europacupen. Skall vi gissa på en final mellan Warberg och Aik. Förra säsongen så var jag och tittade på Warberg-Aik. Warberg utklassade då Aik. Jag tror/hoppas på en Aik vinst i EC.


 

# Apropå Aik. Läste i dagens GT att Aiks starke man Lasse Granqvist är bäst i rutan.

Jag håller med dom. Jag har ett roligt Lasse minne. För många år sedan när det var Innebandylandskamp i Örebro. Jag tror att Sverige mötte Norge. Fick jag äran att sköta musiken. Speaker var så klart Lasse. Det var härligt att sitta bredvid Lasse som kommenterade hela matchen enbart för mig. Att jag sedan lyckades med bedriften att fixa stans rundgång under nationalsången är en annan historia.

 

 

# Kan bli tufft för Aik i Ec. Niklas Jihdes skott stoppas till och med av hans fru Linda nu för tiden.


 

# Idag lirar West Ham i rutan. Tack TV5.


 

# Chris Härenstam var såklart tvåa på listan.


 

# För Er som inte fattar min humor: Niklas och Linda skall bli föräldrar. Härligt.


Kommentarer
Postat av: 27:an

Du är den första gubben som säger att jag har ett skott i allafall!! Gott Nytt år på dig Koppen! MVH 1N4004

2006-12-31 @ 12:25:06
Postat av: AIK vinner EC2007!

De har tränat extra hårt den senaste tiden för att toppa formen. Det är därför som de bara har tagit 5p på de senaste 5 matcherna. De satsar hårt på EC2007. De vet att de har råd att tappa poäng i serien i och med att de är så pass bra.

2006-12-31 @ 13:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback