Förstärkningar.

# Marc Lundberg till FCH. Då har vi fått en hetsporre till i Elitserien. Kul.


 

# Det blir nog inte direkt lättare för de yngre spelarna att finna mer speltid i sina respektive Elitserielag efter Nyår. De flesta lagen gör nämligen som vanligt. Förstärker sina trupper med gamla gubbar. Hellström, Lundberg mm. Själv så hoppas jag att Magnus Augustsson gör Comeback. Men inte i Elitserien.


 

# Vore jag en ung talang idag och skulle hitta en ny klubb, så skulle jag tänka efter både en och två gånger. Vilka lag satsar på talangerna? Jönköping? Pixbo? Storvreta? Aik? Älvstranden?


 

# Måste passa på att berömma Färjestaden. Föreningen har byggt sitt lag från grunden. Sakta har dom tagit ett steg i rätt riktning de senaste åren. Om dom nu vinner serien och klarar av ett kval, så bör dom prisas. Jag tycker mig se att dom jobbar efter Ajax modellen.


 

Kommentarer
Postat av: Zellén

Vadå Koppen?!? Aga har ju gjort comeback i år ju... var med ibf när vi förlorade med 3 - 9 mot Pantern...

ha ha... Aga har inte varit sig lik sen dess! :-) eller hur August?

2006-12-29 @ 18:30:44
Postat av: Anonym

satsar inte fch på de unga i ditt tycke?!

2007-01-29 @ 02:10:19
Postat av: Koppen

Jo det tycker jag. FCH har vuxit på ett bra sätt de senaste åren. Tycker att dom gör en bra sattsning på yngre spelare. Sedan så har dom en av elitseriens bästa coacher.

Har nu även sett Mark i en match. han var skit bra.

2007-01-30 @ 14:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback