Ibland suger Måndagar.

Vilken dag. Dagen började med att jag och Emil försökte ta oss till Dagis. För er som har försökt att cyckla rakt in och igenom ett vattenfall kanske förstår hur vi kände oss.


Efter lämningen så gick jag till bageriet. Beställde en fralla med ost. När gumman i kassan började att smöra frallan så insåg jag att jag hade glömt pengarna hemma. Men den snälla gumman sa att jag kunde betala imorgon.


När jag återigen klev upp på järnhästen så insåg jag att det här kommer att bli jobbigt. Halva Mölndal stod/står under vatten. När vattnet stod mig till knäna så var det bara att hoppas på att man hade lite ombytte på jobbet.


När jag endast hade 150 meter kvar till jobbet så tappar jag min fralla. Papperspåsen hade regnat sönder. Nu var jag grinig.


Nu har jag lugnat ned mig. Men jag kan lova Er att det blir en minst lika tung hemresa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå ibland? Måndagar suger ALLTID!!!

2006-12-11 @ 14:35:22
Postat av: Anonym

hmm vilken måndag. såg att ni har mycke vatten nu, du får ta å paddla till jobbet snart :)
kram syrran

2006-12-11 @ 18:59:35
Postat av: Anonym

hmm vilken måndag. såg att ni har mycke vatten nu, du får ta å paddla till jobbet snart :)
kram syrran

2006-12-11 @ 19:01:46
Postat av: syrran

hmm vilken måndag. såg att ni har mycke vatten nu, du får ta å paddla till jobbet snart :)
kram syrran

2006-12-11 @ 19:02:22
Postat av: syrran

hmm vilken måndag. såg att ni har mycke vatten nu, du får ta å paddla till jobbet snart :)
kram syrran

2006-12-11 @ 19:04:56
Postat av: syrran

he he å jag som bara skrev ett meddelande ju :), hmm teknikens under

2006-12-11 @ 21:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback