Kaxigt Visby.

Idag är det en spännande match. Nämligen Aik-Älvstranden. Aik körde över Piraterna i premiären. I den matchen var det bara ett lag på planen. Tittar man på serietabellen så år det ju inte omöjligt att det upprepas imorgon. Men jag tror inte att det gör det. Jag tror att Aik vinner, men inte med mer än två bollar.


 

Bjussar här på mitt Dreamteam.


 

                      Anders Öhman


 

Kristoffer Kranberg - Christian Hjertsson

 

                    

 Niklas Jihde - Conny Westerlund - Niklas Ånmark

   

# Karl-Johan Nilsson skadad. Jönköping har ingen vidare tur.


 

# Jag hävdar att Niklas Jihde hade vunnit skytteligan i elitserien om han hade spelat i ett lag med spelsystemet 2-1-2.


 

# Joakim Bäckström till div 2 laget Visby. Kaxigt av en div 2 klubb att göra årets värvning. Där ser man hur viktigt det är att ha en ledare med goda kontakter.

 

Kommentarer
Postat av: Niklas Malmgren

Dessa herrar hade jag...

MV: Daniel Ramsin
B:Peter Fischerström
B:Christian Hjertsson
F:Gusaf Ericsson
F:Mats Carlsson
FConny Vesterlund

Kommande lag:

Mv:Daniel Ramsin
B:Oscar Fagerlund
B:Johan Davidsson
F:Johan Andersson
F:Hannes Öhman
F:Rickard Berg

2006-12-13 @ 08:11:24
Postat av: Niklas Malmgren

Ha ha ha ha!!! Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, fan hallå det är inte rättvist, folk kommer ju tro att jag är MONGO!!! Hm, jag trodde ju din sida hade hängt sig igår ju... Fan!

2006-12-13 @ 08:13:46
Postat av: Koppen

Hehehehe. Skall se om jag kan radera några inlägg.

2006-12-14 @ 17:40:21
Postat av: Niklas Malmgren

Tack och bock... :-) Aldrig kul att framstå som mongo.... :-)

2006-12-18 @ 09:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback