Majen Gör Film.

Innebandy kan vara riktigt farligt. En kollega till mig bröt nyckelbenet igår. Han lattjade lite småmål med polarna när olyckan var framme. Krya på dig Dennis.


 

# Jag är en urusel tippare. Men jag tror att Piraterna snart tar en trea.


 

# Såg att Majen har gjort en film. Den skall jag köpa.

 

 

# Idag har vi diskuterat vilken jullåt som är bäst. Jag tycker att Adolfson o Falks låt ”Mer Jul” fortfarande äger. Polaren tycker att Markolios låt ”Stackars Lilla Tomten” är bäst. Eftersom jag är en fin kille så namnger jag inte min polare.


 

# Idag var tårarna nära. Stolt som en tupp såg jag min son Emil i luciatåget. Idag var han pepparkaka. Även om man är en smula hemmablind så kan jag avslöja att Emil sjunger grymt bra för att bara vara 3,5 år.

 

 

# Johan Nyth fick börja sin coachkarriär med en förlust. Synd. Den killen är alltid värd det bästa. Johan är den bästa lagkaptenen som jag har haft i ett lag. Jag är helt säker på att han i framtiden blir en mycket bra ledare.


 

# Johan Sjöstrand är en bloggare med god smak. Tack för all cred Johan. Klart att du skall vara med i Schlagertävlingen. Du är nu utmanad. Är du på?


 

# Jag skall även bjuda in lite löst folk. Typ: 27 an, Presidenten, Majen, Mr Synth, och Malmgren (som verkar vara en flitig gäst på sidan. Sådant skall premieras). Vad säger ni? Är ni på?


 

 


Kommentarer
Postat av: Nicke Halmstad

Luciafirande i Mölndal...

Såg att en gammal bekant till mig åkte Wake på Mölndalsån/vägen... kanske skall fundera på det färdsättet istället för cykel ???

2006-12-14 @ 16:36:44
Postat av: Nicke Halmstad

Råkade sudda bort blöt tillställning...

2006-12-14 @ 16:37:26
Postat av: Koppen

Alltid blött i Mölndal:).

2006-12-14 @ 17:29:42
Postat av: Presidenten

Självklart ställer man upp....

2006-12-19 @ 16:47:43
Postat av: Makaom

I love this page.

Postat av: Nicolasmolly

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2010-02-11 @ 11:47:42
URL: http://nicolasmolly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback