Oro i panelen.

# Fick expertråd i går ang Dreamteam. Kan väl säga att källan inte hade sin bästa dag. Åkte ner 30 platser.


# Presidenten blir sen till matchen idag. Inte bra. Funderar att komma i tid idag. Så att jag kan peppa killarna lite.


# Hade en diskussion med presidenten ang Hagberg i C/T. Hur får man en sådan glassroll? Ligga på sniken hela matchen. Jag började med innebandy 1986. Men en sådan roll har jag nog inte varit i närheten av. Enligt presidenten så lirade han med en kille i några år som hade en liknande roll. 27:an jobbade inte direkt ihjäl sig i deffensiven.


# Idag går Danne Johansson in i mitt lag. Dahlgren är alltid med.


# Fick ett sms av Dala efter Jönköpingsmatchen. "Tjena Killen, hoppas att du är nöjd med mina 3+1 idag".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback