Sent i september.

Sitter på jobbet och diggar Ratata. Hittade en gamal cd vid namn "Sent i september". Inspelningen gjordes så klart 1985. Älskar 80-talet.


Eftersom jag är en innebandynörd så reflekterar jag låtlistan med lite innebandy händelser.


# Ingenstans att gå - Det problemet kommer aldrig Kim och Simon Nillson att få.

# I dina ögon - Hellas blick när Pixbo låg under mot C/T.

# Ge inte upp - Jönköping.

# Om du kommer tillbaks - Andreas Lundmark är killen som skall frälsa Falun. Jag håller mina tummar.

# Gör vad du vill - Hagbergs roll i C/T.

# Bara du - Ulf Andersson. Killen löser allt. Har aldrig träffat nån inom innebandyn som brinner som han.

# Sent i september - Sportchefernas mardrömsmånad.

# Låt dig inte luras - Protestera om du känner dig lurad.

# Hur pojkarna skall tas - Tränarnas låt. Spec Magnus i Färjestaden. Stort cred till dig.


LHC slog Skellefteå med 3-2 efter sudden. Undrar vem som gjorde det matchavgörande 2-1 målet?

Kommentarer
Postat av: syrran

he he du har bara innebandy på hjärnan ;) att rattata va så intresserade av innebandy ;)

ha en bra helg, kramar

2006-12-08 @ 17:59:36
Postat av: Koppen

Ratata gillar innebandy. Ha en trevlig helg.

2006-12-08 @ 18:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback