Sveriges sämsta tippare.

Igår var man inte imponerad av spelet. Pixbo skulle ju köra över Balrog. Jag får nog sluta att tippa matcherna. För jag är nog Sveriges sämsta tippare.


 

Joakim Ågren visade igår upp sin bästa sida. Joppe räddade Pixbo både en och två gånger. Killen är i sitt livs form.


 

En annan storspelare är Oskar Fagerlund. Måste ta reda på om även han har tackat nej till BlåGult. Danel Dalbjer går numera center. Varför? Danne skapade mängder med chanser till sina lagkamrater när han de sista minuterna fick spela forward.


 

 

För mig är Daniel Dalbjer en renodlad forward.


Jag tror faktiskt att Balrog kan ta den sista slutspelsplatsen i år.


Kommentarer
Postat av: Innebandy

Joppe och Fagerlund borde va med i landslaget!

2006-12-19 @ 00:19:55
Postat av: göransson

Balrog i slutspel helt rätt, IKSU, Falun kanske Endre
Du tippar inte så illa (hohoho)

2006-12-21 @ 19:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback