Bomber och Granater.

# Min son Emil är i en härlig ålder (3,5 år). Vi tittar på Tintin varje kväll (min favorit serie sedan många år tillbaka). Håller också på att lära han spelet Memory. Det går väl så där. Killen fuskar otroligt mycket. Kanske borde skicka i väg han till MR Keane.


  

# Den som säger att Fredrik Nyth gick på bollen i närkampen med Daniel Johansson ljuger. Men jag kan svära på att Freddan inte ville skada Danne.


 

# Fattar inte varför Johan Nyth spelar forward. Han behövs på centern.


 

# Tydligen var det rätt så många som inte hade läst på reglerna i IB-Dreamteam 06-07. Man kan tydligen ändra laget varje dag. Inte som i andra tävlingar, efter en omgång.


 

# Jag tror att Partille slår Färjestaden på Lördag.


 

# Scissors Sisters nya album är riktigt bra. Fast ingen låt på nya albumet slår deras gamla hit ”Take Your Mama”. Jag kan inte stå stilla när jag hör den.


 

# Den här femman vill jag se i BlåGult.

 

Kimmo Eskelinen-Mathias Larsson

 

Magnus Svensson-Fredrik Djurling-Martin Dahlgren


 

# Förövrigt så tycker jag att Mattias Ryberg är en bra innebandyspelare.


Kommentarer
Postat av: Profeten

Det finns en sportslig att Partille slår Färjestaden på lördag! Har du sett Färjestaden denna säsongen? Färjestaden är bättre är Älvstranden och Järfälla så då kanske du inser att Partille inte kommer att slå Färjestaden.

För övrigt måste jag säga att jag gillar din blogg! Keep up the good work!!!

2006-11-22 @ 22:22:16
Postat av: Koppen

Tack. Men Färjestaden har väl förlorat mot sämre lag än Partille? Det var ju bara några månader sedan som FC Z (Robertshöjd slog dom. Med ett ödmjukt jobb så är inget omöjligt. Jag tror att Partille slår Älvstranden och Järfälla med.

Sedan så håller jag med dig. Färjestaden är stekheta. Men inte oslagbara. Ha det gott.

2006-11-23 @ 07:41:40
Postat av: [email protected]

he he han bros på sin faster ;) enda sättet att vinne e å fuska ;)

2006-11-23 @ 21:11:03
Postat av: Koppen

Så det är du som har lärt han fuska......

2006-11-24 @ 16:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback