Ebba är vår prinssesa.

Ringde till min vän i Habo igår. När han svarade så berättade jag att jag var avundsjuk på han. Han frågade vad jag menade. Så jag fick förklara mig.


 

Jag sade att han skulle ta vara på tiden nu. För vill man lära sig mycket om ledarskap/om sig själv, så gör man det bäst när det går dåligt för laget. Det är då man sätts på prov.  

Jag har både spelat och tränat lag som det har gått bra respektive dåligt för. Men jag lovar Er att jag lärde mig klart mest när jag hade ett lag i motgång. Då gäller det att knyta näven och gasa på för allt vad man är värd.


 

Kanske skall påpeka att jag fick det svaret som jag ville ha av min vän. Nu är jag helt säker på att Jönköping reser sig. Kom igen Micke Hill.


 

# Kanske borde ringa till Sheriffen och säga likadant.


 

# Snart så börjar Melodifestivalen. Härligt.


 

# Tänkte försöka att anordna en Schlagertävling på bloggen. Har mina funderingar på att utmana andra innebandybloggare. Skall försöka få kontakt med mina favoritbloggare. Vilka det är? Kolla in mina länkar.


 

# Dahl skulle jag krossa. Zellèn likaså. Bron-Sundbom kan bli en tuff herre. Packalèn är ju en gammal hårdrockare, så han tar jag. Heda vet jag inget om. En outsiders? Killen från Övik (Limmet) lyssnar ju bara på Uffe, så han tar jag lätt. Krona kan där emot bli farlig. Hmmm, får se om herrarna vågar ställa upp. Måste ta tillfället i akt och tacka Er för ert skrivande. Morgonkaffet smakar alltid godare om man har lite skön läsning framför sig.

 


# Kanske borde fråga Mr Synth om han vill haka på.


 

# I Söndags så hade vi dop. Så från och med nu så heter prinsessan Ebba Linnéa Vendela. Tilltalsnamnet är taget efter Sveriges bästa Rockgrupp genom tiderna. Undrar vad Tom Wester tycker om det?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tävling? Schlager? jag är med...

2006-11-29 @ 21:59:57
Postat av: Niklas Eriksson Halmstad

Döpt efter Sveriges bästa band... KENT.. ha ha ha

Halmstad till sommaren Koppen.. Välkommen

2006-11-30 @ 09:30:23
Postat av: Anonym

Mr. Synth säger: "jag ställer upp på allt bara pengarna är dem rätta. Jag har tjänat massa pengar genom att slå vad med olika personer"

2006-11-30 @ 16:52:22
Postat av: Koppen

Ja Niklas. Kent är bra. Men Ebba är klart vassare. Ser fram emot en dag i Halmstad. Ha det gött.

2006-12-02 @ 18:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback