MARY´S PLACE

 

 

Mourinho glidande på knä i kostym, världsklass!


  

Martin Dahlgren och Gustaf Ericson utanför landslagstruppen. Tragiskt.


  

Jag undrar vad Gustaf har gjort för fel. Förutom att han en gång tackade nej till ett läger. Men det året testade ju ändå landslaget 200 man. Hoppas att han har tackat nej.


 

 

Dala kom inte med för att han endast hade spelat fem matcher i Sverige sedan han kom hem. Synd att han inte heter Martin Hellgård. För Hellas räckte det med fem träningar för att komma med i blågult.

 

  

Är jag bitter?



  

Dagen då mitt kära Aik åkte ur Allsvenskan (två år sedan) fick jag 45 sms som på alla möjliga sätt hånade mig. Skulle vara skoj om Aik tog guldet i helgen på mer än ett sätt. För jag har alltid undrat hur många sms jag hade fått om Aik hade tagit guld istället för att åka ur.


 

 

MARY`S  PLACE. Är det möjligen Bruce Springsteens bästa låt? Idag har jag spelat låten 5 gånger. Vilken live låt. Måste rekommendera Er ”Live in Barcelona” på dvd.


 

 

Supersöndag i Lisebergshallen. Först ut är Älvstranden- Caperio/Täby. Jag tippar en tvåa. Men CT vinner endast med ett mål. Skall vi säga Att Sundbom avgör. Vore kul om en Bajare fick glädjas lite i helgen. Efter förmatchen så möts Pixbo ”allaivårtlagharspelatiblågult” Wallenstam-Storvreta. Det blir en etta. Mattias Ryberg avgör i öppen kasse. För assisten står centern Andreas Berntsson.



  

Skall bli roligt att se slaget mellan Hellgård-Kohonen. Världens två bästa innebandyspelare. Eller har jag missat någon talang på ”Lilla Öland”?


Kommentarer
Postat av: Joachimelena

Very nice site. Will sure visit again.

Postat av: Joachimelena

Very nice site. Will sure visit again.

2009-08-04 @ 09:07:21
URL: http://joachimelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback