Skapligt gäng.

 Nu har även jag tagit ut mitt dreamteam. Jag tror att jag kommer att vinna hela skiten. Här kommer mitt lag.


 

Målvakt: Daniel Ramsin, Caperio/Täby FC. Vet inte så mycket om killen. Men dom som har sett honom säger att han liknar en vägg
.

   

Back: Johan Davidsson, Storvreta IBK. En riktig storback. Johan har ett härligt spelsinne. Desutom så lirar han mycket i powerplay.

Back: Oscar Fagerlund, Balrog B/S. Oscar står när dom andra faller.

  

Forward: Martin Dahlgren, Pixbo Wallenstam. Eftersom jag både har tränat och spelat med ”Dala” så vet jag vad killen kan göra med en boll. Dala är grabben som alltid vill göra mål. Det spelar ingen roll om det är träning eller match.


  

Forward: Peter Wikman, FC Helsingborg. Kallas man för pizza så är man gjuten i mitt lag..


Forward: Marcus Gullstrand, FC Helsingborg.
Marcus har en förmåga att ständigt stå på rätt ställe. En riktig skyttekung.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback