En Bra match.

Storvreta-Warberg bjöd oss tv-tittare på en härlig underhållning. Första perioden var en riktig höjdpunkt. Storvreta släppte bollen på ett hela tiden. Här följer några av höjdpunkterna.


 

# Zebban storspelade i kassen.


 

# Holmérs skymning på sista Warbergsmålet. Där skall en forward stå.


 

# Mikas passning till Kims avgörande mål.


 

# Kanebjörks spel matchen igenom. Här har vi Sveriges nästa storspelare.


 

# Emanuelsson är bäst på ceterplatsen.


 

# Första perioden var magisk.


 

# Att Herr Härenstam inte gick igång så hårt på Kimmos Zorro.


Kommentarer
Postat av: Göteborgaren

Vem sätter du som vänster forward i linen: Kim Nilsson-Joel Kanebjörk- i den framtida landslagslinen?

2007-04-06 @ 23:28:45
Postat av: Göteborgaren

Jag såg att Kim'an är leftare. Jag tycker att Magnus "Mange" Svensson passar rätt bra där. Jag ställer en till fråga. Vilka backar ska lira med den linen?

2007-04-06 @ 23:32:33
Postat av: Koppen

Oj, det var en svår fråga. Men en kedja med Kim-Kanebjörk-Karlander hade varit skoj att se. Backarna får jag återkomma med.

2007-04-07 @ 07:51:06
Postat av: Koppen

Backar: Simon Nilsson Färjestaden. Mattias Samuelsson Storvreta

Kedjan: Kim Nilsson Färjestaden. Joel Kanebjörk Storvreta. Daniel Karlander Partille

2007-04-07 @ 07:54:41
Postat av: Ville

Jag skulle vilja se Rasmus Sundstedt, Odelberg/Gustavsberg på en av backplatserna.

2007-04-08 @ 13:33:14
Postat av: Göteborgaren

Hoppas att du en dag får ta över landslaget Koppen, för den femman skulle kunna dominera i många år om de får chansen redan nästa säsong. Ju förr desto bättre.

2007-04-08 @ 20:07:28
Postat av: Fille

Kim Nilsson(FIBK)
Joel Kanebjörk(SIBK)
Daniel Johnsson(FCH)

Det vore väll inte en allt så tok-offensiv kedja =)

2007-04-09 @ 14:06:58
Postat av: Koppen

Gooo Kedja Fille.

Fan att jag inte kom på den själv.

2007-04-09 @ 15:02:29
Postat av: Sverreagnete

Very nice site. Will sure visit again.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback