Nu lägger jag av.

Det blev hårdare än väntat. Samspelet mellan mig och Jonte funkade inte. Som tur var så vann vi fjärde matchen med 5-4. Nu stod det 2-2 i matcher.


 

Jonte och jag satte oss ner vid gungorna. Vi delade på en flaska hallonsaft för att få tillbaka kraften. Nu gällde det att kämpa. Matchen startade i ett rasande tempo. Det var 12isarna som försökta springa sönder oss.


 

Matchen stod och vägde när Jonte fick ett friläge. Men oturen grinade oss rakt upp i ansiktet. Bollen ville inte in. Som ett brev på posten så kontrade 12isarna in segermålet. Jonte och Zlatan tog förlusten på ett bra sätt.  


 

Själv var jag rasande. Vi kom ju bara upp i 70% i sista matchen. 12isarna skulle inte ens kunna slå Ebba och Carina. För då hade dom varit tvungna att för matchen. Nej, det här var droppen. Nu lägger jag av. Helt bedrövad tog jag mig upp till lyan. Nedstämd som få satte jag mig i soffan och slötittade på "Jerry och dom tre vännerna".

     

# Idag gäller det. Vilka får lyfta buklan i år? Kan säga att känslan av att få kyssa den är obeskrivlig.

 

# Glömmer aldrig banketten efter guldet. Magisk Kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback