Ville du inte göra mål?

Kroppen värker. Det känns som om man har blivit överkörd. Min kropp pallar inte ens 2x20 minuter korpfotboll. Sorgligt. Dessutom så torskade vi med 4-3.




 

Idag har Emil och jag varit och lekt med hans kompis Tobbe. På vägen hem så gick vi förbi fotbollsplanen. Då sa jag.



 

Där spelade pappa match igår.

 

Emil- Gjorde du åtta mål?

 

Jag- Nej jag gjorde inga mål.

 

E- Ville du inte göra mål?

 

J- Nej (sa jag och ljög för 4åringen rakt upp i hans face).

 

E- Var du domare?

 

J- Nej jag var back.

 

E- Vad är det?

 

J- Inget du behöver lära dig.

 

E- Okej, nu köper vi glass.

 

J- Vaket, det gör vi.


  

# Urban Karlsson måste var Innebandyns bästa Sportchef förtillfället. Vilka värvningar. Bra jobbat Urban.


 

# Funderar på att ta ett sommarlov från bloggen.


 

# Funderar på att ta ett lag igen.


 

# AIK i toppen av allsvenskan. Gott.


 

# Var på jobbet kl 06.57 imorse. Ingen trodde mig. Jag förstår dom.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, lite sommarlov från bloggen har jag med lurat på....drygt när man ska krysta fram något att skriva om! Vi har ju våran damsajt på gång med nu till vm att syssla med! Det kommer bli grejjer!

2007-04-26 @ 20:26:44
Postat av: Johan Sjöstrand

Men du Koppen, du vet vilka som ligger föra Gnäget i tabellen va?

Postat av: Redfox

Inte sugen på att träna Pixbo nästa säsong...?
Du vet ju vad som krävs för att vinna guld..

2007-04-26 @ 21:41:13
Postat av: Koppen

Man ska veta var man ger sig in på när man tränar storlag som PW. Det tar oergört mycket tid och kraft. Att ha ett heltidsjobb plus två barn samt träna ett elitserielag ser jag som helt omöjligt.

Men allt går ju att lösa om man vill.

2007-04-27 @ 09:04:45
Postat av: Niklas Malmgren

Passar på att hänga med Sjöstrand...
Du vet vilka som ligger före packet va? ;-)

2007-04-27 @ 09:55:36
Postat av: Koppen

Men Malmgren, jag gillade ju dig. Trode att du gillade fotboll.

2007-04-27 @ 12:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback