Innebandyns fiender?

Jag tittar på Jens Frejds mästerverk till Zorro-mål gång på gång. Det finns fortfarande människor som tycker att detta är ett cirkusnummer som inte ska tillåtas - trots att media jublar, trots att innebandy blir en snackis, trots att småungar drömmer om att bli innebandystjärnor.
Jag utnämner härmed alla Zorro-belackare till innebandyns fiender nr 1 !



Härligt citat hämtat från Micael Fasths bloog.



På min lista över Innbandyns fiender ligger människorna som har bestämt att Innebandyn ska filmas från kortsidan på första plats.



# Kommer ni ihåg när Björn Borg gjorde comeback. Han envisades med att spela med sitt gamla träracket. Visst vore det roligt om Roma kommer till start med dom gamla heliga "Jolly Bomber" klubborna.


# Sorry, skulle ju inte bry mig.


# Seger med 6-2 i fredags. Världens 24 Bästa Div 3 lag har häng på Marstrand. Se upp där ute.






Kommentarer
Postat av: Niklas Malmgren

Coach seger!!! Stort!

Är mäta imponerad över alla zorro-kisar, försökte själv en gång... Hade kunnat vara en giftig fint om inte bollen flygit så himla långt bort...

2007-12-17 @ 09:45:31
Postat av: Anonym

Omvänd fråga
Vem är innebandyns bäste vän? Förslag?

Postat av: Koppen

Du så klart.

2007-12-17 @ 23:00:09
Postat av: Viljaringa

Good people of togo i was here ok.

2008-05-12 @ 10:22:48
URL: http://viljaringa.www.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback