Mer krönikor tack.

Shit vad trött jag är. Gick och la mig kl 20.00 i går. Ebba hade hållit mig vaken hela natten. Nu vaknade hon 21.03, och sedan somnade hon om kl 00.09, För att vakna kl 04.25 igen. Min mor gav mig tre timmars sömn nu på morgonen. Gött med en grym barnvakt.



# Tänkte såga lite idag. Men jag har förlite tid nu. Kanske blir lite sågningar ikväll.



#  Fick grymt många sms igår. Alla innebandyrelaterade. Tackar så mycket.



# Två st Elittränare har sagt att vi bloggare är helt duma i huvudet.För Er som inte vet så är Innebandyn uppbyggd på detta sättet. Tränarna berömer alltid varandra. Domarna berömer alltid varandra. Bloggarna berömer alltid varandra mm.


Det är nog bara inom Innebandyn som man inte får beröma varandra. Varför? Så kul att läsa krönikor av fölk som skriver att dom inte bryr sig. Sen skriver dom om klubben för innbördesbeundrare. För att sedan avsluta sin krönika med att beröma minst fem personer själva. Visst är det roligt.



# Oj vad jag längtar till den tredje Januari. Då sitter jag på läktaren och hejar på mitt Favoritlag Pixbo.

Kommentarer
Postat av: Tex

Tjena Koppen.. God jul!! När kommar sågningen+ Kann inte vänte!!

Postat av: Mona

Nej du, tredje januari hejar vi på mitt favoritlag :o)

2007-12-25 @ 22:22:25
URL: http://monaspusselbit.blogg.se
Postat av: isabella

Koppen, det är snart nytt år.
Våga testa något annat från verktyglådan, lödpenna, limpistol eller trekantsfil smygvinklar sandpapper.
Skona oss från sågen.

2007-12-26 @ 00:07:52
Postat av: Iamblogger

Hope you enjoyed your visit.

2010-07-19 @ 10:32:48
URL: http://iamblogger.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback