Så trött på mig själv.

Stressa lugnt. Idag tog jag sovmorgon. Gick upp 09.00. La mig i badet och började att planera dagen. Men allt gick åt skogen.



När jag skulle låsa dörren och dra iväg och inhandla klapparna så insåg jag att jag hade tappat bort min plånbok. Varför just idag? Letade igenom hela den ostädade fyran. Men fann inte ett enda spår efter den. Tankarna ven i mitt huvud. Hur fan skulle jag lösa detta. Först så fick jag sätta mig och ringa runt till ställen där jag trodde att den kunde vara. Men den var spårlöst borta.



Fick helt enkelt ringa och spärra kortet. Samt se till och föra över några tusenlappar till polaren. Polaren kom med pengarna kl 13.00. Då var paniken nära. Ner till Mölndal i full galopp. Väl där så fick jag trängas med ett par tusen personer som likt mig var ute i sista sekunden.



Men allt löste sig. Tomten kommer till Emil och Ebba i år igen. Denna gången med enbart hårda paket.




# För några dagar sedan så utsåg jag Innebandynsfiende nr 1. Det var kanske inte så smart. Var bara skit trött på kameravinkeln. Så sorry om någon har tagit åt sig. Fick dagen efter utmärkelsen ett samtal från mannen som ligger bakom tv-sändningarna. Han förklarade som sagt deras tänk för mig. Så all cred till Michael Fasth och Henrik Berndtson.  Ni är givetvis inga fiender till sporten. Tvärtom. Få människor i världen gör nog mer för Innebandyn än ni.



Men jag står fortfarande fast vid att jag har rätt om kameravinkeln. Om någon tror att jag kommer att ge mig på det området så har ni fel.




# Året går mot sit slut. Nu vankas en grön Jul och ett förhoppningsviss gott slut på året. Så vad passar bättre än att önska Er alla där ute "En Riktigt God Jul och ett riktigt Gott Nytt År".


Kommentarer
Postat av: syrran

god jul till min storebror. ska bli såååå kul å träffa dig å lill zlatan å prinsessan på tisdag *längtar* å eddy e me nyfiken ;)

2007-12-22 @ 20:15:57
Postat av: Mona

Jag hoppas att du hittat på plånboken nu.
God jul!

Postat av: Niklas Malmgren

Hur slutade historien då? Var plånboken borta eller lagd på ett bra ställe?

2007-12-23 @ 17:56:27
Postat av: Chrisronja

Your website is extremely interesting

2009-05-29 @ 12:39:08
URL: http://chrisronja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback