Var E Hemma?

Däremot ger sig inte Ehsan och Mikael "Koppen" Lindqvist om kameravinkeln. Visst, på ett sätt är det nice att de står för sina åsikter och inte ger sig. Men jag fattar inte varför man måste hoppa på något som uppenbart inte kommer att förändras inom den närmsta framtiden.


Så skriver Johan Sjöstrand på sin blogg.




Mitt svar: Hoppas att du och din familj INTE bor i ett glashus. 






# Snart så är det dags att sätta sig på tåget mot Örebro. Ska bli skönt att komma bort ett tag. Eller ska det stå hem?


# Världens Bästa Div 3 Lag ligger nu på en hedrande andraplats i serien. Marstrand toppar den. Nu tar laget ett kort/långt juluppehåll. Ska bli intressant att se hur många extrakilo som laget kommer att lägga på sig. Bara att hoppas att vi hinner springa bort dom före sommaren.


# Det nalkas härlig Innebandy. Helsingborg-Pixbo brukar vara sevärda matcher (Någon som har en plats kvar i bilen?). Vidar mot  Rune/Anton. Vem vinner hjärnornaskamp? Jag tror på Pixbo seger. Jag tror på Martin Dahlgren. Komigen Dala, det är dags nu.











Kommentarer
Postat av: Respekt ? Not

Skit i S
kappan efter vinden personifierad dissar Zorro ena gången, igår lät det annorlunda. Vidare dissar han vinkeln för att helt plötsligt slicka uppåt även i den frågan. Han älskar Limmet ena dagen men inte nu, S tycker ena dagen att Viking Roma är ok sedan tycker Gittan något annat och plötsligt ny åsikt.
Han älskar att hata, mannen som vänder kappan efter vinden älskar bara sig själv.

2007-12-18 @ 13:32:37
Postat av: Niklas Malmgren

Kamera vinkeln kommer aldrig bli bra!
Nu har man vant sig vid den, och då slutat tittat....

Kom tillbaka Chris Härenstam!!! :-)

2007-12-18 @ 13:47:34
Postat av: András Cz.

På min alldeles fantastiska blogg ( haha ) kommer snart ännu en välförtjänt slägga på Tennisvinkeln.
Det är så himla onödigt nu när allt skulle bli så bra...
Den som väntar lite till får se.
En fråga till dig: Varför kallas du " Koppen " ?

Postat av: Koppen

Tjena Andràs.

Den läsningen ser jag fram emot.

Varför jag kallas Koppen!

När jag var ung så var jag en mycket dålig förlorare. Killarna i laget tyckte att jag grinade så mycket att jag kunde fylla en hel tekopp.Så det blev helt enkelt "Koppen".

2007-12-18 @ 16:01:19
Postat av: Nicke Halmstad

Finns plats i bilen från Halmstad

Ses snart hoppas jag...

2007-12-18 @ 16:03:08
Postat av: isabella

Tack för i kväll,hoppas jag inte förstörde den.

2007-12-18 @ 22:25:26
Postat av: Thompalainen

Är du verkligen säker på att du pratar om
världens bästa div 3 lag???? ;)
Kolla gärna in Warbergs IBF med gamla stjärnspelare och legender som Mikael Holmer Peter "bläckfisken" Nilsson, Daniel Svedberg, samt en mängd spelare som spelat i högsta ligan som Pär Åsare, Kristoffer Elisson, Christoffer Lindroos, Johan Schultz, Friberg osv.

http://www.innebandy.se/templates/IDA/Team.aspx?id=22354&TeamID=16000&CompetitionID=3441&epslanguage=SV

Senaste match: http://www.innebandy.se/templates/IDA/MatchInfo.aspx?id=22354&MatchID=197589&epslanguage=SV

2007-12-19 @ 04:05:26
Postat av: Nicke Halmstad

Dala levererade ...

Matchen var sådär... Helsingborg har för dåligt försvar...

Syns i Scandinavium ????

2007-12-19 @ 11:31:35
Postat av: Koppen

Hörru Tompalainen: Vi är bäst. Dom skulle vara ett mittenlag i våran serie.....

2007-12-19 @ 11:38:04
Postat av: MH

Thompalainen behöver nog läsa på lite i ämnet ironi. TEAM Koppen är bara topp 3 i världen!

Sjöstrand har väl alltid framstått som ett skämt och en riktig kappvändare. Om jag förstått det hela rätt så tar han alla sina synpunkter kring sporten från TV-reportage eller artiklar på nätet för det är väl ingen som sett mannen på en innebandymatch live.

Helt rätt, Niklas. Tillbaks med Chris!

2007-12-19 @ 14:24:52
Postat av: András Cz.

Det är i så fall många Koppar ute i våra hallar.
Pass på , nu kan man köpa allehanda Koppar på IKEA jättebilligt.
- Släggan har f.ö. , som tidigare utlovats , fallit...

2007-12-19 @ 16:05:20
Postat av: Thompalainen

Till MH, jag såg iallafall smiley:n i mitt inlägg...

För övrigt håller jag med om kritiken mot kameravinkeln, den är totalt ofattbar, det är knappt jag orkar genomlida en match längre, och jag älskar innebandy.

2007-12-19 @ 16:31:47
Postat av: Freebandy till alla

Årets skämt 1:
Sjöstrands medverkan på internet, vilken jävla sopa!

Årets skämt 2:
Kameravinkeln. Vad drack dom på firmafesten på TV4 Sport?

Årets skämt 3:
Att Falun ligger tvåa i tabellen

Årets skämt 4:
Gittans blogg

Årets skämt 5:
Att isbandy nu spelas inomhus och att innebandy i Båstad spelas utomhus, eller att halva IB-Sverige blev avstängda efter turneringen!

2007-12-19 @ 22:11:47
Postat av: Johan Sjöstrand

Jag tycker det är så intressant med dessa personer som läser en blogg och sedan tror sig känna en människa. Men jag måste bara fråga er. När ni postar era inlägg anonymt är ni stolta över er själva då? Känner ni att ni har kurage och vågar stå för era åsikter då? Ni gör bort er själva rätt mycket. Ni får gärna kritisera mig, gärna tycka att jag är en idiot och att min blogg är ett skämt. Men gör det då med namn, gör det öppet och varför inte direkt på min mail: [email protected]. Men en sak är lustig, om nu min blogg är ett skämt och jag är en idiot, varför läser ni då bloggen? Varför lägger ni då ens ner energi på att bry er om vad jag skriver? Hade jag tyckt att något var så dåligt som ni uppenbart tycker min blogg är hade jag slutat läsa skiten och hittat annat att göra. Det är ju bara slöseri med tid att fortsätta läsa då. Men som sagt det är era liv flickor och ni gör som ni vill. Men nästa gång ni lånar pappas dator för att hetsa kan ni väl vara så modiga att ni vågar stå med ert namn och eventuell mail?

MH: Du måste känna mig väldigt bra för att ha sådan koll vilka matcher jag går/inte går på. Men nej, du har inte förstått det rätt.

Respekt? Not: Du verkar också känna mig väldigt bra, du vet ju att jag bara älskar mig själv och att hata vilket jag för er andra kan berätta är så fel. Dessutom, jag har alltid hyllat zorro och aldrig dissat kameravinkeln. Vill du dissa mig gör det gärna, men ljug för fan inte. Dessutom, jag gillar fortfarande Limmet, däremot kan jag ha en annan åsikt än honom i vissa ämnen. Att jag bytt åsikt i Viking Roma-fallet har faktiskt inget med vad varken Gittan eller Koppen skrev. Jag baserade mina första åsikter på den info jag fick i slutet av sommaren. I samband med ett av mina inlägg nu i vinter fick jag från tre olika källor nya uppgifter som gjorde att jag fick omvärdera mina åsikter. Så enkelt är det.

2007-12-20 @ 06:38:08
URL: http://blogofinnebandy.blogspot.com
Postat av: Niklas Malmgren

Att du orkar bry dig och engagera dig så mycket Johan????

2007-12-20 @ 13:15:17
Postat av: MH

Ledsen, Thompalainen! Läste för slarvigt.

2007-12-20 @ 15:29:37
Postat av: Newsthings

Hi, very nice site!
Good luck!

2008-02-12 @ 03:58:11
Postat av: Tonymolly

Hello admin, nice site you have!

2010-06-14 @ 08:58:57
URL: http://tonymolly.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback