Grattis Färjestaden.

Bara att lyfta på hatten och stor gratta Färjestaden. Laget har krossat allt motstånd i år. Enligt mig så skulle dom klara sig bra i elitserien redan i år. Nu stundar ett ovist kvalspel. Men jag håller mina tummar för att Färjestaden skall lyckas.


 

Skickade ett grattis sms till en spelare i FIBK igår. Fick ett litet konstigt svar tillbaks. Men det var väl fest igår på Öland.


 

# Jag tror att Älvstranden slår Falun med 5-4.


 

# Igår gjorde jag en dålig affär. Snön låg som ett berg på vår garageinfart. Efter en timmes skotande så kom grabbarna som jag brukar spela bandy med på gården. Jag frågade dom vad dom skulle ha för att fixa resten. De två tolvåringarna tittade på varandra och drog till med 30 kronor. Självklart så accepterade jag erbjudandet. När vi nästan var klara så kom jag på att jag har några innebandyklubbor som bara står i garderoben. Snäll som man är så erbjöd jag killarna varsin klubba istället för 30 kronor. Ni skulle se deras blickar när jag hämtade klubborna. Det blev värsta julafton. Nu hoppas jag att jag har skottat för sista gången i år.


 

# I fredags så var det pokerkväll på jobbet. Jag spelade hem en andra plus en tredjeplats. Nästa gång vinner jag garanterat.


 

# Snart så stundar slutspelet. Tänkte sia lite om det nästa vecka.


 

# Mullsjölona har verkligen tagit sig i kragen. Hade laget haft samma form i början av säsongen son dom har nu så vet i katten om dom inte hade vunnit serien. Mullsjö blir ett lag att räkna med i framtiden. Jag håller mina tummar för att dom får en ny hall. Dom helt enkelt inte värda att spela i ett skyddsrum.


 

# Schlagertävlingen går galant. Måste jag säga vem som leder? Okej då, JAG.


# Vore jag sportchef i Färjestaden så skulle jag kontakta följande spelare.


Lars Nilsson Partille
Patrik Nilsson Balrog
Karl-Johan Nilsson Jönköping
Petter Nilsson Storvreta
Niclas Nilsson Vimmerby
Anders Nilsson Engelholm
Pär Nilsson Växjö


Kommentarer
Postat av: Göteborgare

Mathias Nilsson, IBK Alba (87a)
Billy Nilsson, Gävle GIK (89a)
Tobias Nilsson, IBK Stanstad (89a, var med i senaste U19-landslagstruppen)
Fredrik Nilsson, Röke (88a, var också med i senaste U19-landslagstruppen)

2007-02-25 @ 14:19:50
Postat av: Niklas Malmgren

Hm, MINDRA bra dream team omgång... :-/

Du lurade mig om Dahlgren jue! :-)

2007-02-25 @ 19:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback