Rätt så likt mitt slutbetyg.

Igår tillhörde jag en av få som besökte Lisebergshallen. Med facit i handen så kunde jag lika gärna ha stannat hemma. Matchen var ett enda sömnpiller. Pixbo dominerade matchen i de två första perioderna. Men i tredje tog Helsingborg över.


 

Matchen gick till sudden. En mycket rolig sådan. Chanserna avlöste varandra. Och som så många gånger förr så avgjordes matchen på ett slumpskott/rensning/målvaktstavla.


 

# Jag tror inte på Gud. I Spanskaligan gjorde alla 22 spelare korstecknet innan matchen. Om det hade fungerat skulle alla matcher slutat oavgjort.

 

Citat: Johan Cruyff.


 

# Innebandymagazinet var tydligen på plats. Men vem satte spelarbetygen? Att Christian Jurkiewicz fick en etta är för mig helt obegripligt. Möjligen att sista målet var en tavla. Men en etta? Om Christian skulle ha en etta så var det många av Pixbospelarna som skulle ha haft en nolla. När jag tänker så såg Pixbospelarnas betyg precis ut som mitt slutbetyg i gymnasiet.


 

# Japp, Jimmy Jansson är helt enkelt korkad.


 

# Nedes mål var snyggt. Men jag hatar fortfarande Zorro.


 

# Varför dömer inte Antonzon/Påhlzon landskamperna i helgen?


 

# Har ni sett ”De tre vännerna och Jerry”. Emil och jag tycker att det är världens bästa barnprogram. Eller rättare sagt, jag tycker det.


 

# Slår inte West Ham jumbon Watford i helgen så kommer jag att gråta blod.


 

# Fick precis reda på svaret. Antonsson/Påhlzon dömer tydligen Partille-Växjö. Då förstår jag. Man kan ju inte vara på två arenor samtidigt.


 

# Okej, Rade Prica gör inte många glad. Men jag tar hellre han än divan Zlatan.


 

# Håller med Sjöstrand. Göteborgare borde ha tystnadsplikt före match/efter en förlust.


 

# Förövrigt så har jag nu fått bekräftat det alla innebandyspelare länge undrat över. Faluns herrar säljer mest bingolotter i Sverige.


Kommentarer
Postat av: Grolls :)

Fått nya domar favoriter????

2007-02-08 @ 08:56:40
Postat av: Koppen

Mina favoriter heter Mike Bengtsson och Martin Polverari. Tätt efter följer paret A/P.

2007-02-08 @ 10:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback