Ärrad och Bränd.

”Ärrad och bränd, skakad och rörd”. Kan glatt konstatera att Dvdn ”Ulf Lundell på Tyrolen” håller hög klass. Hur kan gubben bara bli bättre med åren? Han är som ett fint årgångsvin.


 

# Ikväll skall vi avnjuta den svenska filmen ”Offside”. Jag hoppas att det blir mycket garv.


 

# Aik EC Mästare. Caperio Täby ett mittenlag. Kan väl bara sluta på ett sätt? Nja, jag är inte så säker på det.


 

# Snart så har Partille vilat färdigt. I helgen vankas match mot 7-Härad. Förra säsongen så gjorde Pib sin klart sämsta insatts i Borås. Hoppas att killarna lärde sig något av det.


 

För Er som vill veta hur det inte går i helgen kan fortsätta att läsa. Jag tippar nämligen som en kratta.


 

Hide-A-Lite-Mullsjölona-Växjö

 

Här kommer Mullsjölona att vinna. Laget är riktigt bra på hemmaplan. Vad jag tycker är mer intressant är att se om Växjö håller distansen ut i år. Storförlusten mot Färjestaden var inte snygg. Sedan så ångrar jag mig angående Mullsjölona. Dom blir inget mittenlag i år. Dom blir ett topplag.


 

Östra-Slätafly

 

Östra måste ta en trea. Tyvärr så klarar dom inte det. Dom får helt enkelt ta ett steg ner i serietabellerna. Men jag hoppas att dom inom en snar framtid kommer tillbaka till ettan. Då med ett slagkraftigare lag.


 

Engelholm-Fagerhult

 

Enormt viktig match. Här tror jag på en jämn tillställning. Där hemmalaget tillslut kommer att stå som segrare. Men man skall nog helgardera.


 

Vimmerby-Alingsås

 

Fick jag välja ett datum för match emot Vimmerby så hade jag tagit den 14 januari. Tänk Er vad Julmat tjockisarna måste ha stoppat i sig. Nej jag skojade bara. Vimmerby borta är en av dom svåraste bortamatcherna på hela året. Något som Alingsås kommer att få känna på. Mickes killar kör över dom. Gott Nytt på dig Micke.


 

Röke-Färjestaden

 
Solklar tvåa. Jag tippar 4-17. Minst 15 poäng från "bröderna Nilssons" klubbor.

Kommentarer
Postat av: Micke

Oj vad vi har ätit....Tjockholmen är alltid vältränade. Jag njuter din "ironi" Hoppas vi ses den 28/1....

2007-01-12 @ 18:35:52
Postat av: Anonym

Det hoppas jag osså Koppen...

2007-01-12 @ 21:06:31
Postat av: UA

Som sagt vi ses

2007-01-12 @ 21:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback