Zlatan dribblar vidare.

Ibrahimovic nobbar landslaget igen. Vem bryr sig? Jag skiter i alla fall i divan. Vad vill han säga? Skall han få diktera villkoren nu? Vilka signaler sänder han ut?


 

Jag hoppas att Lagerbäck struntar i honom i fortsättningen, Spelar ingen roll hur bra han är. Han skall kunna följa reglerna han med.


  

# Någon har tydligen hackat sig in på Färjestadens hemsida. Man har tydligen ändrat en hel del på sidan. Bla så har man ändrat namnet Färjestaden till ”Kim Nilssons lag”. Mitt förslag hade varit ”Alla heter Nilsson”. Den ”roliga händelsen” är tydligen polisanmäld. Fy på er.


 

# Någon mer än jag som tycker att tacktalen blir pinsamma när talaren är full i tv? Grammisgalan borde tänka på sitt ryckte.


 

# Martin Stenmarck måste vinna årets låt.

 

 

# Just nu väntar jag på att West Ham skall vinna. För då får jag in min trippel. Färjestad och Modo har redan vunnit.


 

# Just nu är vi 10 st i Schlagertävlingen. Kom igen nu. Anmäl Er.


 

# Sahara Hotnights trummis äger.


 

# Förövrigt så tror jag att ”Alla heter Nilsson” vinner div 1 Södra.  


Kommentarer
Postat av: Dallas

"Förövrigt så tror jag att "Alla heter Nilsson" vinner div 1 Södra"
Att du vågar sticka ut hakan så mycket, Koppen !

2007-01-31 @ 07:50:09
Postat av: Koppen

Visst är jag modig. Gå nu in och anmäl dig till årets viktigate tävling. Sedan så handlar det inte om att sticka ut. Inte när man är expert ( kraftig ironi).

2007-01-31 @ 08:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback