En massa skit.

Hmmmm, ja jag lever. Men alla sparkar på mig. Men nu börjar jag bli stark igen. Detta år går till historien som mitt klart sämsta. Nästa vecka börjar en välbehövlig semester.


 

Har inte planerat in så speciellt mycket. Jag tar dagen som den kommer.

  

Livet är ibland bra konstigt. Ibland känns det som en knasig bok. Ni som känner mig vet jag talar om.

  

Vill passa på att tacka alla vänner som har stöttat mig på sistone. Älskar Er alla.

  

# Det bästa med att vara småbarnsfar är att man inte behöver skämmas när man dag ut och dag in tittar på Tintin. Det sämsta är att man får alldeles för lite sömn.

  

# Är det bara jag som vet att Rune Engström har kritat på för Pixbo?

  

# Ibland lär man känna vänner på väldigt skumma sätt.

  

# Tycker att det har varit väldigt tyst i Mullsjölona på sistone. De självutnämnda favoriterna har börjat att darra. Betydde Herr Bergström så mycket för Er? Hmm, jag tror återigen att ni blir ett mittenlag.

  

# Lunken är en skön gosse. Nu är han Familjefar/Damtränare/Herrtränare/Lärare/Travfantast/Pokerhaj. Behöver X3M verkligen mer ledare till sin sommarskola? Kan inte Lunken ta hand om rubbet?

  

# Jag är en jävel på att grilla. Grannen tror nog att jag har bytit ut min Cocacola bantning mot kött bantning.

  

# Den 26 Juli har jag fått i uppgift att agera festfixare åt ett gäng bohemer. Vart går man ut med såna killar? Vågar man föresten gå ut med dom? Nåja, bara att gilla läget.

  

# Djurgårdaren Sjöstrand kan inget om musik.

  

# Nån mer som har gått på Bondtriket? Har nu ett gäng filmer i hyllan som jag förmodligen aldrig kommer att titta på. Jävla Aftonbladet.

  

# Till sist hoppas jag att min kompis Micke Hill får ordning på sin sargade axel. Slutar han bara att fuska med rehabiliteringen så kommer allt att bli bra. Personligen så trodde jag att Micke var en renodlad träningsprodukt. För nån boll han han ju inte i sig.

  

# Capello är tillbaka i Roma. Östlund försöker att lura hela världen. När jag var liten så lekte vi vem är rädd för svarteman. Jag tror att inget svenskt lag någonsin kommer att vara rädda för Roma. Möjligen för nån spelare. Säger bara Robert Linder.


Kommentarer
Postat av: Johan Sjöstrand

Hmmmm... jag kan mer om musik än de flesta, förmodligen för att jag är bättre än de flesta ;-)
Kul att du köper dina Bondfilmer med AB, vi andra köper dem med experssen/GT/KvP.

Postat av: Oskar Lindqvist

Hallå Micke! Vad tror du om dom nya argentinarna som anlänt till AIK-fotboll nudå?
MVH: Oskar Lindqvist

2007-06-28 @ 12:58:37
URL: http://oskarlindqvist.blogg.se
Postat av: syrran

he he vi har med gått på Bond tricket, men vi måste köpa expressen vi för å få filmen :) Det är min torsdags uppgift, leta efter Bond :)
Å till å me jag har sett några av dem nu, oj oj oj vet inte vad som börjar hända, kanske börjar jag bli vuxen nu *L*

2007-06-28 @ 22:12:02
Postat av: Johansson

Känns som om Mullsjö säsong efter säsong hoppas att få in det där riktiga flytet. Men sen blir det samma visa varje år, man vinner helt enkelt inte de viktiga matcherna. Prssen lärr till 99,9% bli för stor på dem iår när istort sett alla ser dem som givna favoriter. Jag tror att det är dags för en outsider att ta steget upp. Frågan är bara vilket lag det i så fall skulle vara? Vad tror du för övrigt om södra serien iår?

2007-06-29 @ 11:36:14
Postat av: Koppen

Så rätt Mr Johansson.
Får återkomma med mina tips om Södra serien.

2007-06-29 @ 12:32:06
Postat av: Papas Bar

Cocacola bantning? Du måste ha gått i lära hos en mästare. Man behöver inte titta på Bondfilmerna - det ser snyggt ut i bokhyllan/Dvd racken. Rune Engström? - Vem f-n är det? É han kompis med Lazlo Winnterdräkt?

2007-06-29 @ 13:59:28
Postat av: linda

jag jobbar i butik.. tro mig bara i det samhället jag jobbar har tusentals gått på bond tricket..

2007-06-29 @ 19:39:13
URL: http://grundstrom.blogg.se
Postat av: Föredetta Haninge Fans

Roligt att du skriver angående Linder och Östlund. Östlund och Linder är nog fortfarande i bra form och
skall ej underskattas även om dem har föråldrats sedan Haninge IBK tiderna. Vi får se skall bli roligt spännande att se Europacupen igen. Östlund kommer göra mycket frammåt och Linder mycket bakåt.

2007-12-22 @ 11:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback