Sluta baja på min grill.

Så där ja. En natt utan sömn. Ebba vaknade kl 01.00 och höll mig vaken till 4.20. Tur att man la sig kl 00.15 så att man fick lite sömn.

  

Uppstigning kl 06.00. Konstigt att man är trött.

  

Mr Sjöstrand rättade mig. Dåligt av mig att skylla på Aftonbladet, när det är GT/Expressen som har lurat in mig i Bondtricket.

  

Nu har min 6 veckors långa semester börjat. Det ska bli jätte skönt att bara slappa. Åka till Mamma och lägga sig i poolen. Dra iväg till havet med Kidsen. Träna lite bandy med Lill Zlatan. Lära Ebba att gå.

 
  

Idag vankas det kalas. Emil är bjuden hem till hans älskling Julia. Julia är dagis mest populära tjej. I alla fall enligt Emil.

  

Nu ska jag ut och nacka några fiskmåsar. Så jävla trött på dom. Hatar djur som bajar på min grill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback