Ingen Rehab idag.

Kroppen smärtar. Zlatan sa att det var Rehabträning idag. Killen ljög. Vi stod och nötte passningar i en halvtimme (riktigt roligt med tanke på att han bara är 3.5 år, och har tålamod noll).
 

 

Som en riktig förlorare så skrev jag inget matchreferat igår. Man ska nämligen inte göra det om man förlorar. Som tur va så skrevs det ett i alla fall. En "läktarexpert" var tydligen på plats;).


 

# För Er som undrar hur det gick i Schlagertävlingen så ber jag Er att titta in på sidan imorgon. Kan redan nu avslöja att det inte var några direkta överraskningar i toppen.


 

# Pratade med Dala (Pixbo Dala) idag. Han lät taggad.


 

# Imorgon börjar det. Tänkte besöka Lisebergshallen. Sen är det bara att snabba sig hem och titta på SVT matchen som tjejerna har fått i uppdrag att spela in åt pojkarna.


 

# Har pratat med Stanstads Supporterboss idag. Bussen hämtar upp mig på fredag.


Kommentarer
Postat av: Mr.synth

Vi ses ikväll.
Akta axeln......pihl kommer.

2007-03-15 @ 08:31:02
Postat av: Papas Bar

Har sedan en tid tillbaka vant mig vid att komma till jobbet, slå på datorn och sedan som arbetsdagens första åtgärd - att surfa in på Koppens blogg.
Men är det bara jag som tycker att Koppen börjar bli lite tam? Världen utanför snurrar på i ett allt högre tempo; Sverige presenterar en ny landslagstruppen i den riktiga idrotten Fotboll, Al-Quida ledare erkänner 11/9, Slutspelshockeyn pågår för fullt och Boorken (du är fortfarande Gud)visar fingret åt dommarna, Handbollen (sporten för riktiga MÄN)presenterade slutspelslottningen och Blåvitt slår ÖIS med 1-0 i en träningsmatch 22 dagar innan Allsvenskan startar,....men Koppen förbigår detta och låter oss, för jag vet inte vilken dag i ordningen, ta del av vad som händer när han spelar Innebandy på gården hemma.
Skärpning!
Om inte så lovar jag att kapa denna blogg och under 10 dagar presentera följande storys;
1. Hur det kom sig att Koppen blev Göteborgare
2. Koppen blir inneboende i Göteborg
3. Koppens förhållande till Tyska bilar i Spanien
4. Koppen, Tyskarna, en pool och en boll
5. Koppen tar över bröllopsfesten i Örebro
6. Koppen, Black Army och en nedbrännd Kyrka
7. Koppen och en korv med mos - Med allting på
8. Koppen på The Thames
9. Koppen firar Midsommar i Smögen - Part 1
10.Koppen firar Midsommar i Smögen - Part 2,
feutering Jimmy B
PS! Det hjälper inte att spärra detta IP nummer - då jag har många fler datorer att tillgå.

2007-03-15 @ 10:14:51
Postat av: Koppen

Jag skall skärpa mig. Skriv inget om 5an 10an. Resten kan jag bjuda på.

2007-03-15 @ 10:19:14
Postat av: Floskan

Stanstad supporterboss, vad skall du i Staffanstorp och göra?

2007-03-15 @ 14:03:40
Postat av: Koppen

Floskan: Bussen hämtar upp mig i Mölndal. sedan så glider vi upp till Mölnlycke och hejar på Stanstad. Eller?

Vad var det för floskel?

2007-03-15 @ 14:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback