Schlagerfest i vänners godalag.

Sitter hemma med kidsen. Har plöjt igenom hela skivhögen. Jag ska nämligen vara DJ nästa lördag. Jag återkommer med mer fakta i fallet.
 

Tänker ta ett blogglov på obestämd framtid.


Därför bjuder jag Er alla till festen den 12 Maj. Temat är Schlagerafton. Kanske därför som jag blev DJ.
Så boka inte upp något nu. Eller, jo gör det. Kom till Schlagerfesten.
Lokalen är dansklar. Underlaget är parkett.


Återkommer med mer fakta, tider mm. Den 12 Maj ska bli historisk. Säger bara The Ark.


"DJ Kopp"

Kommentarer
Postat av: Steve

Jag kommer!!!

2007-05-04 @ 23:11:02
Postat av: ölpaketet

bakak e redan stressad över denna helg........

2007-05-05 @ 06:03:51
Postat av: Babak

Jag måste missförstå något. Jag gjorde som Alex sa och tryckte i mölndals posten att du heter DJ Kupp...

2007-05-05 @ 20:28:04
Postat av: missar ofta

Redan upptagen, jäklar åxå
Hör av dig lite tidigare nästa gång


2007-05-06 @ 01:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback