Nu är vi snart Bäst.?.?.?.

Att en fredagskväll stå öga mot öga med seriens enda obesegrade lag gjorde att vi darrade inombords. Vi startade matchen lite krampaktigt. Myggenäs backade hem längre än alla andra lag vi mött i serien. Dom väntade på ett misstag. Vilket dom inte behövde vänta länge på. Dom tog helt enkelt ledningen med 1-0.  I periodpausen så snackade vi igen första perran. Vi kom överrens om några små taktiska ändringar. Vilket visade sig vara bra.



Vi ryckte ifrån Myggorna i andra. Vilt påhejade av "De tre vise männen" och ett stort antal hangaroundare. Piggast var vårt nyförvärv Markus "Släggan" Hamarlund. Han satt fart på sina ben och dunkade in 2 st baljor.



I tredjeperioden så vek vi ner oss. Men det räckte i alla fall till en seger.


Fick höra efter matchen att det snart är dags för ett kvartssamtal igen. tydligen så var dom inte nöjda när jag tog timeout när det var 30 sekunder kvar och 20 man stod och stångades. Dom tyckte tydligen att jag var petig när jag kastade in 5 st halvlugna lirare. Där hade dom som sagt velat se "dårarna" på planen. Hoppas att jag får förklara mig innan smällen landar i mitt face.


# Om någon hade sagt till mig före Superligastarten att Färjestaden skulle ha lika många segrar som AIK, Jönköping, Pixbo efter åtta omgångar så hade jag skrattat. Samma sak gäller Täbys jumboplats. Vad är det som händer?



# På fredag smäller det. Då kommer Kent till Göteborg. Då står man där och myser. Fick några smakprov från deras Stockholms spelning. Tack "Malmen".


Kommentarer
Postat av: Oggy

Du verkar leva farligt, med dessa ligister i hälarna! ;)

Postat av: Chris

"Om någon hade sagt till mig före Superligastarten att Färjestaden skulle ha lika många segrar som AIK, Jönköping, Pixbo efter åtta omgångar så hade jag skrattat. Samma sak gäller Täbys jumboplats. Vad är det som händer?"

Koppen: Detta borde väl gälla Falun också?

2007-11-19 @ 15:53:04
Postat av: Koppen

Så Sant Chris.

Sorry att jag glömde bort Er. Ni har startat över allas förväntningar. Bara att gratta Brolle, Patrik, Kimmy och grabbarna.

2007-11-19 @ 17:42:59
Postat av: Vinst eller förlust?

Pixbo eller Falun ikväll?

2007-11-19 @ 18:11:55
Postat av: Anonym

Fiol är det sexigt?

Postat av: Koppen

Fiol är grymt sexigt. Bara att du sätterigång och övar.

2007-11-20 @ 07:46:51
Postat av: Grymt 6ig

Räcker det inte med att man håller i den?

2007-11-20 @ 13:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback