Torsdag.

# Då var det Torsdag. En dag närmare min födelsedag. Fyller tydligen år på söndag. Synd att Farsdag är samtidigt. Man kanske missar ett paket.


# Vi har problem i laget. I veckan så kunde endast en center av fem medverka. Skador, utflykt med tjejen, och jobb var undanflykterna. Kan man säga otur? På lördag möter vi Ale. Hoppas att nån kan komma då.



# Dalen tog en seger igår. Det måste ha firats kraftigt uppe i Umeå i natt.


# Okej jag erkänner. Jag är KÄR. I Warberg Innebandy lag. Vilket lir dom har. Skulle kunna tänka mig vem som helst av killarna i mitt Div 3 lag.


# 27:an gnällde tydligen på domaren i senaste matchen. Jag vet hur det känns kompis.


# Den 24e är det dags för Kent. Har bara tre problem. Jag har inte köpt nya skivan. Jag är bjuden på ett 40 års kalas samma dag. Plus att det är en stor maskeradfest på kvällen. Får väl gå på Kent i Iprem mannen dräkt. Och sedan dra vidare.

Vet föresten inte riktigt vad jag ska klä ut mig till. Ni kanske kan hjälpa mig? Förslagen som jag har fått när jag har frågat runt lite är.

1. Iprem Mannen.
2. Naken Janne.
3. Robert Prytz.



# Jag som var så glad att Allsvenskan är slut. Nu så har min 4 åriga son börjat med hejaramsor hela kvällarna.
Den senaste var en riktig klassiker.

"Gais luktar bajs, Öis är som snoppen, IFK är toppen,"


Ja, man lär sig mycket på dagis nu för tiden.

Kommentarer
Postat av: Niklas Malmgren

Vad är det jag hör???

Inte köpt skivan... Aj aj aj.... INTE bra alls!
Men du har ju lite tid på dig, kan rekomendera Colombus, grymt bra låt!

Klä ut dig till 27:an... :-)

2007-11-08 @ 09:54:00
Postat av: Koppen

27:an? Nja, då går det ju åt en hel burk vax.

2007-11-08 @ 11:39:02
Postat av: Runnestig

yassir arafat

funkar alltid.

2007-11-08 @ 13:53:50
Postat av: P

Hur kan du gå på en konsert du inte har biljetter till... ännu....??

2007-11-08 @ 15:26:30
Postat av: Koppen

P: Har du sålt dom?

2007-11-08 @ 15:32:04
Postat av: # 67

Jag har en pärondräkt du kan låna. Jag jobbar så jag kan ändå inte gå.

2007-11-08 @ 15:33:31
Postat av: ann catrin karlsson

Hoppas allt är bra med dig , tänk att även du åldras :) . Min broder S fyller även han i nov den 24. Min mamma är inte så pigg´längre men det kanske du har hört av Sven Arne vet att ni har lite kontakt .Sköt om dig i höst kylan och ha det bra .

2007-11-09 @ 12:06:27
Postat av: Alexsilja

Really great site man!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback