Vapen och Ammunition.

Oj vilken tur man kan ha ibland. Seger mot Floda med 3-1. Vi grisade sönder dom. Eller ska jag säga spelade taktiskt. Vi gjorde en riktigt bra laginsats. Alla tog sina uppgifter på största allvar. Spelar vi så här i fortsättningen så blir vi att räkna med.



# Ikväll så smäller det. Kent i Lisebergshallen. Som jag har längtat. Konstigt nog så är jag inte tokladdad. Kan nog bero på att min förkylning vägrar att släppa. Får se om Fredrik har med sig nåt som kan bota den. Får fin besök i helgen. Micke Hill med familj tar in på "Hotel Koppen". Får nog dra hem tidigare idag och sanera fyran.



# I onsdags blev jag tårögd. När jag och Emil stod utanför våran port så utspelades detta.



Jag - Här bor vi, på 3D. D som i David.


Emil - Eller D som i David Beckham.



Fattar ni att man blir stolt?



# Innebandymagazinet hade denna gången några riktigt bra artiklar. Gillade läsningen om Gillek. Han kanske trots allt är en "Svärmors dröm".

Mer sånt tack.



#  I helgen blir det mycket Innebandy. Ska se Partille-Röke på lördagen. På söndagen så drar jag antingen till Jönköping eller till Warberg. Har inte bestämt mig än.



# "Innebandydåren" var och tittade på vår match igår. Fick hela matchen uppspelad i telefonen senare på kvällen. Denna gången hade vi samma åsikter. Undrar hur många minuter i veckan vi tjatar?



# Läste att Udden ofta intog MC Donalds efter sina träningar/matcher. Kan säga att det även finns ett Div 3 lag som gärna äter efter sina sena träningar. Då också på Sveriges bästa hamburgerkedja. M:et funkar alltid.


Kommentarer
Postat av: syrran

du får ha det bra ikväll!!!!
Å ta å boka in 1mars, då vill vi se dig i kyrkan hos Eddy :)

2007-11-23 @ 12:16:38
Postat av: Koppen

1 mars. Kyrkan. Det ska jag nog ordna.

2007-11-23 @ 12:34:35
Postat av: Anonym

Svårt val, 600 pers i Kåken eller 1700 i Sparbankshallen?

2007-11-23 @ 13:44:03
Postat av: Oggy

Riktigt stort med David Beckham haha! Men du måste ju lära grabben D som i Daniel Tjernström!

Postat av: RA

...och att grannen bor på C, C som i Chippen!

2007-11-23 @ 15:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback