En helt vanlig dag.

Innebandy, oavsett på vilken nivå, utlöser alltid starka känslor hos mig.


Igår fick man gå ut och gå i kylan igen. Blir så jävla förbanad när man får uppgifter om dåliga domare. Domare som har mindre rätt än vad jag hade på matteproven i skolan.


När jag tar min sväng ute i kylan så återkommer alltid vissa saker. Det bubblar i knoppen. jag minns alltid samma saker. Ni vet sådana saker där ni vet att ni har rätt, men ändo blir besegrad av nått jävla UFO.



Efter trekvart i blåsten så gick jag in och tröståt.


# Jag har alltid älskat Jurgen Klinsman. Här bjuder jag Er på ett av hans bästa citat.


" Då spelade de som om de befann sig ute på en ängen, och tänkte stanna där ända tills det blev så mörkt, så att de inte kunde se något längre"


/ Sagt efter VM-åttondelsfinalen mot Sverige.


#En del tycker att vi bloggare är dumma i huvudet. Här kommer ett långfinger från mig till Er.


# Innebandymagazinet har tydligen en blogglista. Bara att hålla med ett flertal av dom som har kommenterat den. Smaken sitter tydligen i röven på den/dom som tar ut den.


# Johan Sjöstrands lista är mycket mer rättvis.


# Förtillfället så läser jag endast Sundblom, Sjöstrand, Heda, Zellèn, Ingrid, Zickos, SWUP, Limmets bloggar. Ni äger. Att säga/skriva att någon annan är bättre än Er är ett riktigt stort hån. Ungnefär som att säga att en div ettspelare borde vara med i landslaget. Eller att säga att den spelaren skulle vara bäst i världen.


# Världens 57 bästa div trelag fick 5-5 i fredags. Domarna? Hmmmmmm, kanon bra. Kul att träna boxplay. Okej, några U2or var väl ok. Men övriga var kalkon.


# Var och storhandlade ( shampoo, kattmat, choklad, Coco cola, snus) igår.


#  Det ryktas om att Milansmålvakt lirade ute i Mullsjölona igår. Skynda dig till sjukhuset innan det läker.




Amen.............

Kommentarer
Postat av: SWUP

En blogg som helt klart borde platsa på din lista är Nordströms.

2007-10-08 @ 10:03:54
Postat av: Koppen

Oj, hur fan kunde jag glömma dig SWUP. Kan du någonsin förlåta mig. Ska kolla in Nordström...
Tack för tipset

2007-10-08 @ 10:07:50
Postat av: Mr Synth

Konstigt att Lindome alltid sitter i utv.båset...
Tag av skygglapparna och kom in i matchen, mer färgad än dig får man leta länge efter .

2007-10-08 @ 10:10:32
Postat av: Anonym

Koppen är upprörd efter att någon behagar att använda sig av mitt alias. Jag skulle aldrig kasta skit på någon som inte gjort sig förtjänt av det.
Tack för ditt sms koppen.

2007-10-08 @ 11:20:51
Postat av: Koppen

Stämmer. olika IP-adresser.

2007-10-08 @ 11:29:26
Postat av: Joe

Du måste väl skriva med ironi att du tycker Sjöstrand skriver bra... Annars har jag nog misstagit mig om dig

2007-10-08 @ 13:12:47
Postat av: Mr Synth

haha , sköja bara litte granna...
Stog förresten en hel bussresa till Sthlm ihelgen och måste hålla med om att det var värt det...

2007-10-08 @ 14:25:29
Postat av: Babak

Världens femtiosjunde bästa div 3 lag.... Hahaha, Koppen. Humor. +1

2007-10-08 @ 16:48:48
Postat av: zlataaaan

Håller med om att Sjöstrands lista är rättvis, han är en mycket klok man.

2007-10-08 @ 23:40:10
Postat av: mr. synth

Har du sprungit i alla MCD-borgar också? Rekordet i Jönköping är 5 sekunder.

2007-10-09 @ 09:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback