En snabbis.

# Kollade in statistiken idag. Oj vad många ni är där ute som läser denna skit.


# Om tolv dagar smäller det. Då ska jag stå i publiken och sjunga med i Lasse Winnerbäcks härliga sånger. Hoppas att det blir en kanonkväll (på endast ett sätt).


# La man inte Ligacupen på ett dåligt datum?


# Falun i toppen av tabellen. Älskar outsiders.


# Imorse var jag en dålig Pappa. Tog strid med min fyraåriga son. Lill Zlatan ville äta i sängen. Vilket han inte fick. Det slutade i ett storbråk. Grispappan tog Zlatans Turtlar plus hans skitcoola riddarborg och sa att han skulle kasta dom. Hmmmmmmmmmm måste få sova för att funka.


# Snart börjar fotbollen. Sverige vinner med 3-0. Stor Zlatan gör 2. Mellberg 1.


# Limmet lägger ner. Finner bara ett ord. Sorgligt.


# Nordström. Ge mig mer Tom historier. Please.

Kommentarer
Postat av: Anonym

3-0 det var ju åxå ett tips och jag trodde som
dig , de höll på att få stryk.
Hoppas du får sova tror nog du är en pappa bäst ändå.

2007-10-17 @ 23:19:10
Postat av: MH

Du hade ju i allafall rätt med Mellberg:)

2007-10-17 @ 23:20:03
Postat av: Oggy

Ja Mellberg hade du rätt i och det är väll en bragd bara det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback