Nu åker vi.

Oj vad många förbundskaptener vi är på mitt jobb. Alla hävdar att vi skulle ha gjort ett bättre jobb än Lagerbäck/Andersson.


Matchen igår var bedrövlig.


Hittade bara en ljusglimt. Christian Wilhelmssons skada är det bästa som har hänt ett svenskt landslag på väldigt länge. Jag hatar spelare som bara springer runt och kastar sig. Gårdagens filmningar var riktigt dåliga. Eller ska vi säga bra? Nej, någon Chippen fantast kommer jag aldrig att bli.



# Niklas Jihde har börjat att blogga. Nu är det kanske dags att göra en Limmet även för mig.


# Olle Thorsell i landslaget. Johan Edlund i landslaget. Vänta nu! Var det inte en bloggare frän Mölndal som efterlyste just dom två spelarna för ca ett år sedan?


# Världens 22 bästa div 3 lag lirar hemma på fredag. Vill ni vara säkra på en plats i hallen så bör ni köpa förköp. Kommer med största säkerhet att bli lapp på luckan.


# Fick igår ett telefonsamtal där en röst sa att en spelare/förening var grinig på mig. Ring en gång till och säg att du skämtade. Tror nämligen inte på dig.


# Funderar på att ge ut Limmets mailadress så att vi alla Limälskare kan mailbomba killen till en comeback.


# Hävdar fortfarande att vi Lindome skulle slå Partille i år. Fattar inte vaför folk garvar när det kommer på tal. Ring om ni vågar lira. Ni fick chansen på försäsongen. Då vågade ni inte. Vågar ni nu?


Kommentarer
Postat av: MH

Nästa vecka sitter man på Reebok Stadium för att se matchen Bolton - Aston Villa. Fattar du att man satte kaffet i halsen när världsartisten och guldbollsaspiranten Chippen blev skadad. Hoppas verkligen han hinner bli hel tills dess...not.

Som du säkert förstår så är det lördags matchen på Old Trafford som är huvudattraktionen på resan.

Berlin på Kents nya är en av dom bättre låtarna i år.

2007-10-18 @ 23:28:25
Postat av: RA

På lördag sitter man troligvis i Wallenstam, utan huvudattraktion....

2007-10-19 @ 08:27:00
Postat av: Oggy

Jag är inte ett dugg avundsjuk på dina konsertbiljetter... inte ett dugg... nej... eller jo det är jag visst.

Postat av: Nordström

Tja Koppen!

Idolbild, just for you. Wester rules!

Nordström

2007-10-20 @ 23:28:12
URL: http://wwwnordstrom.blogspot.com
Postat av: Frenzy Games

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2010-01-11 @ 11:25:16
URL: http://frenzy-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback