Sköt ditt eget gäng................................

Där satt den. Världens bästa div 3 lag är nu på G.



I helgen så mötte vi det mycket trevliga grabbarna/ Gubbarna i  Guldringen. Dom åkte på ett rött kort, en femma, och ca 4-5 st tvåor. Vi åkte på 3 st tvåor.


Det röda kortet gick till deras ledare. Då han på ett mindre bra sätt förklarade för domarna vad han tyckte om deras insatts.


Efter matchen så gick jag bort till deras bås för att tacka för matchen. Då får jag höra.


" Du har några killar i ditt lag som du borde prata med"


MEN HALLÅ. Tänkte jag för mig själv.Sedan så kunde inte jag hålla mig längre.


" Jaha, och hur många killar tänker du själv prata med"



Jag fick inget svar..........




Man måste vara stolt över sina killar. Starkt av dom att gå ut och prestera med väldigt tunga ben.



Festen blev superlyckad. Bandet var kanon, Dj:n var grym, Maten var ok, det var väll bara ett gäst nummer av en liten krullig kille som kunde ha gått bättre.....


Men va fan. Man lever bara en gång

Kommentarer
Postat av: syrran

he he vad bjöd du på för gästnummer denna gång????

2007-10-01 @ 13:28:39
Postat av: Koppen

Vill ha dig.
Och
Wondervall.....

2007-10-01 @ 14:02:34
Postat av: syrran

åhhhh wondervall e ju såååååå bra :)
Så du har övergettKungens man å Björn borg
;)

2007-10-01 @ 16:06:51
Postat av: En vän

Srarkt av dig att vända den negativa trenden (förlust senast )Men tunga ben är ni nertränade ? eller bara feta ? jag har haft tunga ben i minst 10 àr. Och kul att festen gick bra. Har du repat inför spelningen ? Ha det bra och kör hàrt.In bocca al lupo! Ciao

2007-10-02 @ 17:12:55
Postat av: Koppen

Man kan få tunga ben av att dansa. Kan tänka mig att du inte hade en annnnning om det.

2007-10-02 @ 21:52:06
Postat av: En vän

hur dansar man för att fà tunga ben ? Mig hittar du i baren.

2007-10-02 @ 23:40:33
Postat av: Anonym

Är du soffliggare?
Vad tycker Koppen om TV 4 sport matchen?

2007-10-03 @ 21:24:22
Postat av: Emilkathinka

Good people of togo i was here ok.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback