Tack Mauro.

jag grät så mycket den dan då du försvann
jag satt upp hela natten och tårarna bara rann
jag kunde bara inte tro att det var sant


och jag minns fotsåpren i snön utanför huset som du byggt
jag minns handen genom håret och hur det kändes tryggt
jag minns historierna du berättade för mig


och i himlen, där får du det bra
i himlen, där finns allt du vill ha
som du inte fick här




Det har gått några år nu. Men jag tänker på dig varje dag.Hur har du det? Vad du gör i Himlen?



# Ont i kroppen.


# Lasse Nilsson 3 baljor mot Landskrona. Jag säger som jag alltid har sagt. Killen kan bli hur bra som helst.


# Missade Pixbos premiärmatch. Nu missar jag även nästa match. Kul med lag som lirar hemma en gång i månaden. Missar man två matcher så tror man att det är sommmmmarlov.


# Fick skrapa cyckeln imorse.


# Bara inte Blåvitt eller Djurgården vinner. Heja Kalmar.


# Tack  Mauro Scocco för alla sena kvällar som vi har tillbringat tillsamans.


# Lindome går som tåget. Nästa annhalt IBK Göteborg.


# Fyra dagar kvar till Winnerbäck.

Kommentarer
Postat av: Niklas Malmgren

HALLÅ!!!

Klart att Djurgården ska vinna... Nu får du skärpa till dig! :-)

2007-10-24 @ 09:14:22
Postat av: Ingrid i Ume

Stark blogg
Musik:
Honom har jag åxå tillbringat många kvällar med under åren... gillar de äldre låtarna bäst.

Postat av: Anonym

...helt
underbar text....
som de flesta av Mauro....

2007-10-25 @ 14:50:47
Postat av: syrran

ha nu en underbar helg. kramar från syrran å eddy :)

2007-10-26 @ 08:43:32
Postat av: Koppen

Tack det samma.

Krama Eddy från morbror...

2007-10-26 @ 08:59:27
Postat av: Teokristina

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2008-08-25 @ 08:47:35
URL: http://teokristina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback