Vilken Vecka.

Vilken vecka. Magsjukan slog till när jag minst anade det. Emil sprutlakerade skinnsoffan, samtidigt som jag höll på att natta Ebba. Då var det inte lätt att vara singelfarsa.



Nåja. Bara att ta det.


Precis som man fick ta tvsändningen i måndags. Jag tillhör skaran som har lite att klaga på. Men jag hittade också några eller ja en posetiv sak.


#  Som tränare måste den ny kamera vinkeln vara kanon. Man ser ju precis hur motståndarna agerar i försvarsarbetet. Och satan vad snabbt Caperio ställer om från försvar till anfall. Eller ska det stå Edlund här?


# Annars så var kamera vinkeln skit. När ex Patrik Hagberg gjorde sitt mål så trode man att han bonkade upp bollen i kryllan. När man sedan fick se reprisen från en annan vinkel så var det en myra han hade dragit på. Denna kamera vinkel hade gynnat Andreas Skoglund och Joakim Knudsen ( grabbarna som aldrig har baljat med en höjdare).


# Andreas Vanberg. Jag har stor respekt för denna journalist. Kanske för stor? Men snälla du, sluta med domarintervjuverna. Det var det löjligaste som jag har sett sen du själv stod och bankade bollar på Pixbospelare på uppvärningen inför en kvartsfinal. lägg ner.


- Allt annat är säkerligen redan skrivet om sändningen, så jag nöjer mig här.



- Pixbo lekte med Vidars gäng igår. Hmmm. Betyder Mattias Andersson så mycket för Skånepågarna?


- Årets Innebandykrock slår till ikväll. Partille tar emot Älvstranden samtidigt som Vision Angered gästar Lindome. Undrar vilka som blir dom stora förlorarna?







Kommentarer
Postat av: Olavcarmen

Very nice site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback