Genier eller mesar?

Oj vad sidvisningarna ökar när man skriver. Dessutom så ökar det kraftigt när man är bitter.


Idag är det sista träningen före seriepremiären för Världens bästa div 3 lag. Tråkigt att coachen då måste gå på ett dagismöte. Får väl se vad fröknarna säger när jag smiter iväg.


Hade tänkt tippa några serier. Men jag nöjer mig med topp 3 i de roligaste serierna.


DIV 1 Södra.

1. Mullsjölona. Behöver väl inte säga nåt mer. Det är nämligen redan klart.
2. Landskrona. Här har vi laget som kommer att överraska många i år.
3. Partille. Tippar här lite med hjärtat. Placeringen kanske är lite för hög.


Eliten Herr.

1. Warberg. Laget kommer även att lira i Globen i år igen.
2. AIK. Kanon lag på pappret.
3. Dalen. Laget kommer att gå bra i serien. Men som vanligt så blir det stopp i kvarten. Ska laget gå längre i år så får föreningen toppa och slänga in Örjan i slutspelet.


Eliten Dam


1. IKSU. Laget vinner lätt serien. Klar  guldaspirant.
2. Balrog. Rutinen för upp laget i tabelltoppen.
3. Pixbo. Nya tränarteamet kan lyfta tjejerna till stordåd.


Div 3


1. Lindome. Laget är inte oslagbart. Men serien kommer vi att vinna.
2. Ale. Lurigt bra deffensivt lag.
3. Marstrand. Många är dom som varnar för laget.




Dagens Mullsjö: Jag tycker att hade varit hur kul som helst om dom fick hem några gamla lirare. Tänk Er en lina med Gillek-Elf-Svensson.  MAIS TV hade då kunnat spela in Slagskottet 3. Bröderna Hanson hade framståt som mesar ( eller genier,välj själva).




Kommentarer
Postat av: Jolt

Va inte så säker på att Mullsjö vinner iår. Går Holtz sönder tror jag inte chansen är så stor längre men helt klart är dom favoriter!

2007-09-19 @ 10:53:07
Postat av: Oscar Skogsén

Tippar Eken som favorit i div 4
:)

2007-09-19 @ 11:03:31
Postat av: Anonym

Pixbo trea, hur mycket fick du för att skriva det?

2007-09-24 @ 00:17:39
Postat av: Koppen

Får intenämna några summor till anonyma.

2007-09-24 @ 07:23:50
Postat av: anonym igen

Hur mycket vill du ha för att berätta det?

2007-09-24 @ 21:40:04
Postat av: Koppen

Vill du köpa mig?
Rätt läge. Jag rear ut mig till dig.

2007-09-26 @ 08:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback