Om du vill ha mig, Nu kan du få mig så lätt......

Så där ja. Då var jag tillbaks.



Har haft det lite småkörigt ett tag.


Året går till det värsta året i mitt liv. Jag har lyckats med att gå in i den berömda väggen. Klarat av en seperation mm. Men nu är jag tillbaka starkare än någonsin. Ordet "Curling Farsa" har jag fått lära mig.


Vill passa på att tacka alla goda vänner som jag har runt om i landet. Tack för allt stöd som ni har gett mig i denna mycket speciella tid av mitt liv...

TACK.


Oj, det blev nästan en kontaktsannons. Ahhh, va fan kör bara.



Innebandyn är nu roligare än vad den har varit på mycket länge. Min nya klubb heter Lindome. Eller rättare sagt "Världens bästa Div 3 lag". För många år sedan så tränade jag Mölndal i Div 1. Föreningen lades ner efter många år av dålig bokföring.
 

När vi la ner Mölndal så var vi ett tiotal killar som lovade varanda att vi någon gång i framtiden skulle lira i samma lag igen. Det är där vi står just nu. Jag har en rolig mix av elitspelare/talanger/goa gubbar/tjockisar att tillgå.


Att dom flesta är riktigt bra kompisar sedan barnsbenen gör ju inte stämningen i laget sämre.


Snittåldern ligger på 28 unga år i truppen. Måste vara ett rekord i sig.


Hur som helst, denna säsong kommer att bli kanonrolig.





Håller på att planera den ultimata festen. Hade kanske inte räknat med att det skulle ta så enormt mycket tid. Förhoppningsvis så kommer det att vara värt det. För visst är det roligt att bjuda sina vänner på fest!


Se nu till att anmäla dig och dina vänner snarast. För detta kan ni bara inte missa.





På fredag kan ni hitta mig på Liseberg. Håkan Hellström står på scenen. Gissningsvis så finner ni mig i resturangen. Vem vet kanske kan just du få en dans?





Kommentarer
Postat av: Uggla n på Lisseberg

Hej Koppen
Är det du som skrivit den här låten?
Ska man fixa en fru
bör man lite till mans
kunna svänga sig i dans
i en lagom glad och svängig rytmik
till nåt som kallas för musik
för inte kan man bara kliva fram till en tjej
och säga ska du följa med hem till mig
Nä först ska man ju rejva fram till klockan tre
sen kanske det blir thé
Men jag saknar´både djärvhet och mod
och jag inget negerblod
och jag tycker techno, disco och funk
är ett enda jävla dunk
Men efter några geting vänder det tvärt
börjar svänga om höfter och stjärt
Festar jag på gränsen till att jag ska spy
breakar jag som hela Rinkeby
Jag dansar aldrig nykter någonstans
aldrig inte en chans
att jag dansar nykter
kallat´t undanflykter
om du vill
Utan minsta promill
står jag still
Går man ut en vardag
är man en blyg
som framåt tolv går hem i smyg
men är det lördagskväll och sån´t oerhört race
att man stänger varje place
då törs man utan minsta svårighet kliva fram
och bjuda upp varenda kaxig madame
Mitt under en sådan natt
i jakt på synd
så träffar jag mitt fynd
Jag dansar aldrig nykter någonstans
aldrig inte en chans
att jag dansar nykter
kallat´t undanflykter
om du vill
Utan minsta promill
står jag still
När vi har gift oss
och man i samstämd hals
avkräver mig en bröllopsvals
och fast jag står bland släkten i inhyrd frack
säger jag utan snack
jag dansar aldrig nykter någonstans
aldrig inte en chans
att jag dansar nykter
kallat´t undanflykter
om du vill
Utan minsta promill
står jag still

2007-09-05 @ 15:00:00
Postat av: syrran

kul att ditt bloggande e tillbax :) kram från syrran

2007-09-05 @ 19:40:22
Postat av: Ingrid i Ume

Äntligen ritar du... du är förlåten, tuff tid i livet, minns hur det var. Take care

Postat av: paplma

Kör hårt är vi pensionärer från Ö-o välkomna till festen

2007-09-06 @ 19:15:06
Postat av: Koppen

Självklart. Det kommer attt gå minst en bil från Örebro.

2007-09-07 @ 08:13:42
Postat av: Jonas

Underbart att läsa din blogg igen!

2007-09-07 @ 11:56:02
Postat av: Niklas Malmgren

Tjena Koppen.
Förstår dig till 100%, har själv gått igenom en separation i sommar, där jag inte vill separera... Det är tungt, men man får försöka hålla huvudet högt och gå vidare.
Kämpa på!
/Niklas

2007-09-12 @ 09:36:20
Postat av: Koppen

Tack Malmgren. Då är vi två som ska kämpa på. Ta hand om dig....

2007-09-12 @ 12:36:09
Postat av: Niklas Malmgren

Jo vi är ju det... Det är skönt att man har lilltjejen, en ständig glädje spridare och någon som tvingar en att hålla sig uppe! Ta hand om dig med!

2007-09-14 @ 10:45:18
Postat av: Shops2006 Com

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2009-11-23 @ 14:40:15
URL: http://www.shops2006-com.co.cc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback