Skit alltid i dom två sista.

Ikväll smäller det. Håkan Hellström ska få oss att dansa.


# Biljetterna till festen har verkligen börjat att rulla. Känner mig som en riktig festfixare.


# Var nere och kollade på Björnslaget igår. Kul att se lirare som Andreas Skoglund stå som Zeb Macahan och dominera. Hade jag bara pengar så skulle jag bjuda killen på ett nytt knä.
 

# Valhallas golv är riktigt dåligt.
 

# Ställer Lagerbäck Isaksson i mål på lördag så kräver jag hans avgång.


# Såg en film om en fet Dansk igår. Han hade tydligen stormat en fotbollsplan i Köpenhamn. Gillade hans kommentar. " Jag drack mellan 15-20 öl. Med facit i handen skulle jag nog ha struntat i dom två sista".


# Hoppas verkligen att det kommer några goa Örebroare på festen.


# Vinner inte Mullsjölona serien i år så är det ett större fiasko än Titanics jungfruresa.


# Såg en målkavalkad från Partille-Färjestaden igår. Undrar om det var dom goa killarna från Båstad som man hörde i bakgrunden HELA jävla tiden? Hur som helst så är dom snåla. Sova i tält!!! Stackars Mange. Får la passa på att önska Mange all lycka i år.
 

# Stjärnan var inte nöjd med att Bodèn hade bokat in en tränings match samtidigt som Hellström lirar på Liseberg. 


 


Kommentarer
Postat av: SWUP

Hur ska u gå till väga då du kräver hans avgång?
Ska u framföra det muntligt?

2007-09-08 @ 22:41:24
Postat av: Papas Bar

Med andra ord dags att kräva Lagerbäcks avgång. Tycker det är helt fantastiskt att du anser dig som en bättre bedömmare av vem som skall vakta Sveriges mål i landslaget än vår Förbundskapten. Följer du spelarna i landslaget i allmänhet och målvakterna (Rami & Isak) i synnerhet - bättre än vad Lagerbäck gör? Vet du saker som han inte vet? Är du kanske ämnad att bli vår nya Förbundskapten. Det har ju drivits kampanjer tidigare för landslagstränare helt utan tränarerfarenhet, tänker i första hand på
Glenn Strömberg, Ralf Edström (men hallå), Rit-Ola
samt tränare med ringa erfarenhet, Jonas Thern och någon som visst heter Nilsson i efternamn och som tränar något fiskstim som har svårt att simma framåt. Om det är så att du sitter inne med kunskap som vår nuvarande förbundskapten saknar så är jag benägen att stödja din kampanj för att bli ny landslagstränare. Kan till och med tänka mig att bli Kampanjgeneral om du först påvisar dessa kunskaper.
Noterar dock att du helt förbegår Zlatans uttagning! Du har ju tidigare med bestämdhet hävdat attlandslaget är bättre utan Zlatan. Vore mycket berikande att få dina nuvarande synpunkter i detta ämne.
Avslutningsvis så är det mycket befriande att läsa dina synpunkter med tanke på att du själv aldrig blivit kritiserad för några laguttagningar som tränare/Coach för lag som Pixbo, Älvstranden, Partille & Nu i Lindome mfl. Tänk att ALLA riktiga förstå-sig-påare alltid tyckt det samma som dig - det om något är ett stykebesked.
Ett inlägg från Kampanjen
"Koppen som landslagstränare i Fotboll"

2007-09-10 @ 13:01:55
Postat av: Koppen

Japp, det ska framföras muntligt.
Papas: Stämmer det du skriver. Jag har aldrid blivit kritiserad. Jo föresten, min gamla sambo hade en hel del saker som hon inte gillade. Men det tar jag inte som riktig kritik, eftersom det framfördes av det kvinnliga könet. Jag ser det som gnabbbbbb.

2007-09-11 @ 12:52:22
Postat av: Axelingeborg

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback