Sökes Nytt Trollspö.

 
 
 
 

He he he, nu börjar Ugglas show på tv. Älskar gubben.



Jaha, vad har hänt?



Igår hade vi träning med Världens Bästa Distriktslag. När träningen var slut så fick jag reda på att sudden snart skulle börja i matchen mellan Pixbo-Varberg. Jag sprang från Vallhala mot Liseberg. När jag har ca 100 meter kvar så når mig ett öronbedövat vrål. Magic Svensson hade tydligen gjort som han brukar göra. Den mannen är sjukt bra på att avgöra matcher. Han måste vara Gud på det området.



På måndag är det dags att inta Varberg. Tydligen så brukar Varberg Oldboys läsa lite här. Vilket har resulterat i att den "Fattige Bloggaren" har bjudits in till fortet på måndag. Man tackar så mycket.



Matcherna mellan Varberg och Pixbo är något speciellt. Minns första gången som jag medverkade i en drabbning. Det var final i Björn Borg Cup. Jag hade lirat i PW i en månad. Vi torskade finalen med 2-1. Jag gjorde 1-0 efter att ha fått en halvtaskig pass från 27:an. Tror faktiskt att det var 27:ans enda pass i Pixbotröjan. Annars så stod han ju mest på sniken och lät mig ta skitjobbet på mitten. Jag är fortfarande jävligt trött på RäkMackeUngen.



Var med i en annan stormatch förra helgen. Hilmer samlade samman det gamla gardet. Vi lirade mot Halland. Jag E riktigt stolt över min egna insatts. Det blev en kasse och två indi"Dahl"are. Tyvärr så sprack bladet. Så nu är jag på jakt efter ett nytt trollspö.



Eftersom jag är uppe i en ålder där jag kanske inte har så många år kvar på planen så tror jag att jag behöver en inkörd klubba. Jag har ett kanon skott. Är inte så snabb. Bra uppspel. Samt bloggar lite på fritiden.



Får nog be Kimmo om en klubba på måndag. Vi verkar vara rätt så lika....



Här kan ni se bilderna från matchen och banketten. Som ni ser så var man kapten hela dagen. Kolla in likheten på storbackarna.



Kommentarer
Postat av: Hilmer

Tror du att jag kan få ett färdighookat blad av han då. Jag lät ju ändå hans bild ligga vid din.

2008-04-05 @ 13:13:35
Postat av: Kasparrita

Great page I will be a return visitor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback