Trött, tröttare, Koppen.

Vilken helg. Precis som en bal på slottet. Helt underbar.


Fredagens och helgens klart bästa upplevelse var We Will Rock You musikalen. Jag var i exstas. Har nog aldrig sett något bättre. Upplevelsen var helt enorm. Eller vad sägs om följande
låtlista.


Lördagens stora batalj var som sagt matchen Tottenham-Bolton. Några skojare från Mullsjölona försökte lura mig. Fick mail om att matchen var flyttad....He he he . Bra jobbat. Matchen var väl ingen större tillställning. Men stämmmmmmmmningen var helt ok.


Nu är man lite småsliten. Smakade nämligen på nån svart malt som Engelsmännen hade importerat från Dublin.


Får la bli en längre blogg när jag har vaknat till liv..


Innebandyn då? Kanske släpper några sköna nyheter snart. Tänker nämligen släppa vilket lag som nästa säsong kan kalla sig för VBD2L.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Måste varit grymt och kolla på Tottenham på hemmaplan!

Postat av: Niklas Malmgren

Är jag ass coach? :-)

2008-04-28 @ 14:40:50
URL: http://nickem.blogg.se
Postat av: Anonym

åhh låter som en härlig helg :)
Den svarta malten frå¨n Dublin brukar va farligt god *L*

2008-04-28 @ 20:50:53
URL: http://.sprayblog.se
Postat av: Anonym

åhh låter som en härlig helg :)
Den svarta malten frå¨n Dublin brukar va farligt god *L*

2008-04-28 @ 20:51:44
URL: http://famramquist.sprayblog.se
Postat av: mr. Synth

Känner jag dig rätt Koppen så körde väl du på som vanligt. En dag järnet och nästa dag vila, en dag järnet nästa dag vila osv....Det var väl som i Finland. Den dagen du väljer att ge järnet är väl du Barens kung? Ha det....

2008-04-29 @ 08:12:56
Postat av: Koppen

Har aldrig varit Kung. Men intervallträningen känner jag igen ;).

2008-04-29 @ 08:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback