Nu ligger jag taskigt till.

Aj vilken träningsvärk. Geniet lurade mig duktigt igår. Han ringdemig runt två och frågade om jag var sugen på att lira fotboll. Självklart så ställde man upp. Väl på samlingen så ställer jag frågan.


Jag- Hur många avbytare har vi.

Geniet- Ingen. Varför tror du att jag ringde dig?


Självförtroendet låg under planen när jag gjorde entre. Men snart så var jag stark igen. Vid min första bollkontakt så rasslade det i nätet.


# Ligacupen på fredag. Jag har paxat en plats i bilen hos Innebandydåren. Anhalt Borås.


# Förra veckan så mötte vi Lindås. Vi gjorde en mycket bra match. Resultatet skrevs till 5-5. Eftersom det var ca 150 personer på läktaren så tyckte både vi och Lindås att vi kunde ta en straffläggning. Där tok torskade vi. Ingen ville sätta den i mitt lag. Gött. Nu behöver ju inte dom fem tjata om några straffar i vinter.

# Jag fattar inte varför endel bloggare lägger ut bilder på sin lunch.


# För ett tag sedan så pressenterade jag några av grabbarna i Laget. Nu börjar pressentationen av "dårarna" i  Firman.



Dåre 1.


Han har en kropp som inte ens hans mor älskar. Han går som en pundare i högklackat. Han tror att han kan sporten. Men tyvärr. Efter att ha släktforskat i flera år så kom han fram till att han hade en bror i Lindome. Därför så får vi numera alltid dras med fanskapet.

Han favoritspelare är som sagt hans egna bror Marcel Cucu. Marcel kan vara helt kass en match. Men efter matchen (under) så hyllar han alltid nr 17. Han har två hatobjekt i laget. Jag och Anglerot. Ända sen jag började i Lindome så har han krävt min avgång. Av någon konstig annledning så har han fått med sig dom andra dårarna.

Han hävdar att vi förra året hade vunnit serien redan i halvtid om Anglerot hade satt 3 % av sina chanser.

Nåja, killen har ett stort hjärta. Så stort att han en gång under säsong får följa med oss andra på lokal. Hur den kvällen brukar sluta vågar jag inte skriva. Jag ligger nog redan lite dåligt till.

Bäst att låsa överlåset ikväll.






Imorgon prassenteras Dåre 2.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Kul läsning. Nu när damerna ser vilka sköna polare du har kanske de strömmar till och vill dejta...

Vi ger det här en chans först ler ... funkar inte detta så skriver jag en kontaktannons åt dig. OK?

Postat av: Dåre 1

Vi vet var du bor.... Det är dax för kvartsamtal nästa vecka.

2008-08-26 @ 20:02:40
Postat av: Micke S

Hoppas det går undan då till Ligacupen i Borås, men med säker bilkörning (för den som kör). Välkommen till Boråshallen "Koppen".

2008-08-27 @ 00:21:21
URL: http://amazingfloorball.blogg.se/
Postat av: Materialaren

Väntar med spänning på nästa presentation ....

2008-08-27 @ 07:51:25
Postat av: Niklas Malmgren

Ha ha ha!



klockrent!



Måste nog komma ner och se enera matcher och se vilka sköna liare du har att göra med. :-)



Ska skärpa till mig på agent fronten, så inte Ingrid snor min bonus... :-D

2008-08-27 @ 09:17:29
URL: http://nickem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback