Utkast: Härliga Lördag. ...

Härliga Lördag. Idag E man seg. Geniet lurade mig igen. Han drog ut mig i Göteborgsvimlet. Men vi hade skoj. Vi tog Göteborg med storm, och vi kommer faktiskt ihåg.


Ligacupen. Igår såg jag en riktig skitmatch. Pixbo lekte med Mullsjö. Jag tycker synd om Fredrik Holtz. Han är värd att lira i ett lag. Hoppas att Herr Ivarsson får ordning på laget. För maken till klen backbesättning har jag ldrig skådat på i ett SSL lag.


# Nu vet jag vilka det är som har lagt sin röst på att Niklas Greek skall fortsätta. Det måste vara alla forwards i SSL.


Warberg däremot såg riktigt bra ut. Deras PP är inte att leka med. Kjellman blir årets Rookie (hur stavas det?). Jag och Innebandydåren satt och njöt av matchen Warberg-Helsingborg. Innebandy när den är som bäst. Två lag som vill lira.

# Mötte Warbergs starke man Niklas W. Han tog på sig löparskorna och tog en vända i Borås mitt under matchen Pixbo-Mullsjölona. Comeback på G?


Idag ska jag på fest hos en dåre. Tror att jag kan råka illa ut ikväll. Lika bra att pressentera Dåren innan festen.


Dåre 4


Dåre nr 4 är ett mindre Geni. Han är nämligen riktiga Geniets vapendragare. Han räknar inte får när han ska sova. Han räknar hästar. Han E den enda av dårarna som har tillträde i vårat omklädningsrum. Han har hotat i stort sätt alla i laget med spö. En gång så gick det så långt att han hotade Mackan med en riktig uppläxning  utanför vårat omklädningsrum. Då ska ni vet att Mackan bara hade lirat en period i Lindome. Nåja, Mackan sänkte två baljor i andra perran.


Endel säger att han är grovt spelberoende. Geniet påstår att han enbart har kul för sina pengar.


Dåre 4  bröt båtbenet i Båstad. Han skulle hoppa över en mur och landade på handen. Otur?







Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var roligt när dom band koppen med silvertejp...

2008-08-31 @ 04:21:44
Postat av: Dåre 2

AVGÅ BAKFYLLA!

det va kul hos dåre 4 igår.. idag e man inte pigg.

2008-08-31 @ 08:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback