VSD2L?

Helt otroligt. Bara två återbud idag. Idag är det bara seger som räknas. Eller? Nåja, det ska bli kul att möta Lindås. Själv så är jag skit nervös. Man får ju inte torska mot sina polare. Eller?


 # Nu har jag enats med mig själv. Jag har till slut kommit fram till att denna låt är den
bästa Svenska Schlagern genom tiderna. Är det nån som håller med mig?


# Idag är inte mina jobbarkompisar så kaxiga. Jag har ALLTID stått upp för Kim Källström och Henke Larsson. Fick svar på tal igår.


# Hmmm, hur många agenter har jag? En i Storbyn och en i Umeå? Finns det flera?


# Ett tillägg från gårdagens blogg. Vi får skylla oss själva att vi fick 9 raka tvåor i Lördags. Dom flesta var rätt dömda. Tycker bara att Mjölby också var värda ett par. Så det så.


# Snart så kommer jag att bestämma mig för vad vi ska heta i år. Det lutar åt  "Världens Snyggaste Div 2 Lag".

Kommentarer
Postat av: Mona

Den bästa vet jag väl inte, men den var kul att sjunga med i nu. Konstigt vad en del låttexter finns kvar där uppe i minnesbanken.

Postat av: therese

hm, lika bra musiksmak som du är bra på att välja ut straffskyttar.... vilka är snygga?

2008-08-21 @ 22:14:16
URL: http://farmor13.blogg.se/
Postat av: Niklas Malmgren

Jim Jirhed...???



Nja...



fast å andra sidan vilken är bättre. tror du måste lära mig grejen med schlager koppen...



dåligt med kontraktsförslag just nu... ska skicka lite fax, har du något emot att bli en videogöteborgare... :-D

2008-08-21 @ 23:21:36
URL: http://nickem.blogg.se/
Postat av: Borgmästarn i Ankeborg

Jim Jidhed ÄGER!



Hela plattan är en klassiker!



peace

2008-08-22 @ 07:48:49
Postat av: Anonym

Sorry Skulle stå Styggaste. Ijnte Snyggaste.



Straffar: Farmor, har du inte fattat grejen? Man låter dom som under säsongen tjatar mest. Sen så låter man dom missa i en träningsmatch. På det sättet så slipper du tjatet under säsong.

2008-08-22 @ 08:48:54
Postat av: Björn Skifs

Michelangelo är den bästa schlagern, tätt följd av Arjas "högt över havet"

2008-08-22 @ 11:51:40
Postat av: Pillan

Snyggaste? hmm ;)Håller nog med ovanstående talare... "styggaste" passar nog bättre ;)

Ingen dålig schlager låt faktikst.. Hoppas dock inte du glömt bort Towe Jaarnek "ett liv med dig" fantastisk låt.. ;)



trevlig helg!

2008-08-22 @ 11:52:58
Postat av: Oggy

Nästa år kanske vi också får se dig på vattenskidor?! :)

2008-08-25 @ 11:18:35
URL: http://oggygroggy.blogg.se/
Postat av: Dregen

Håll fast vid VBD3L. Man kan lätt misstolka S:et som sämsta och de vore väl dumt?

2008-08-25 @ 11:36:03
Postat av: Koppen

Vaket Dregen.

2008-08-25 @ 13:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback