Koppens Nyårs Nötter.



Nöt 1:Det finns en vinkel som får mig att falla i trans.






Nöt 2: Det finns en kille som borde ha varit med Tjeckien. Jag vet en killen skulle ha gjort precis som vår andremålvakt. Dvs nöjt sig med en plats på bänken (om han bara hade fick sitta på sitt lilla underlägg). Han har en tendens till att  ofta vara skadad.






Nöt 3: Bilden föreställer en domare som har slutat.  Han har dömt  Sm finaler. Han har blitt utsed till årets domare. Han kommer från samma stad som Winnerbäck.


.


Nöt 4: En tränare som gillar att tycka. Frågar ni mig så tycker jag att han E helskön.






Nöt 5: Han får mycket skit. Han e sportens bäste amasadör. Personligen så tror jag att han precis som min son gillar att ta kort på sig själv.






Lyckatill.




Kommentarer
Postat av: En vis man

Enkelt för mig.

1.kamera vikeln

2Smitarn fràn sommar skolan. Men han är ju stjärnan.

3. Han är kung. Ett derby 3 min kvar och en av mina spelares klubba gàr av. Han är ung och orutinerad han byter direkt.Dà kommer dommarn 2 min för att hans mamma inte var här och plocka undan efter han. Och naturligtvis sà gör dom 5-4 i pp. Surt sa räven.

4.Din gammla kompis. Han som införde ny klädstil pà sommar skolan.

5. Vi gjorde en sàng om han melodi gà och fiska. Och sen är han ju min kusin med.



Kör hàrt och kämpa pà. Ciao

2008-12-30 @ 00:01:12
Postat av: Anonym

Inte helt rätt.

2008-12-30 @ 10:08:28
Postat av: rob

Nöt 1: Kameravinkeln

Nöt 2: Danne Bron-Sundbom

Nöt 4: Koppen

Nöt 5: Danne Bron-Sundbom

2008-12-30 @ 10:29:33
Postat av: Nisse

Nöt 4 Rune Engström resten svarar jag uffe widell på

2008-12-30 @ 17:58:12
Postat av: Nr 9 jögi

GOTT NYTT ÅR!

vi hörs snart.

2008-12-31 @ 22:24:15
Postat av: Bloggare

Lätt: Kameravinkeln, Danne Bron Sundbom, Thomas Nystrand, Engström, Jihde

2009-01-02 @ 10:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback