40 par trosor.

Musik är alltid vackert. Jag är en sån som kan sitta i timmar och bara lyssna på texterna. Min kusin är tvärtom. Han kan inte en enda textrad. Han lyssnar på harmonierna. Min musiksmak är blandad. Men mina största favoriter är Svenskar. Idag tänkte jag köra en musiktävlig här. Jag söker Artist/Grupp. Får se om någon spikar detta. Förstapriset är en date med valfri bloggare.



1. När månen om natten sticks i brand, av ett isande skrik ifrån norr e det sant, det dom viskarom, en rit någonstans, så välsignat vare vårt land.



2.Och gäst ikväll är Jesus, han har kickat heroin, han läppjar på sitt glas, och Ramlösa blir vin, han berättar om sina vapen, sin tid i San Tropez, om att ge sig själv en chans, om sin nya Z3, i en värld av idioter, står han först i kön, han berättar framför kameran, om hur han bytte kön,



3.When Im with you baby, I go out my head, And i just can´t get enough.




4. Ska man ha det tryggt med godis och Dalamössa, eller ska man stoppa stålar i pastorns bössa.




# Hade en konstig dröm inatt. Jag drömde att det hängde 40 par trosor på tork i mitt tvättrum. När jag vaknade så rusade jag till tvättrummet. Men det ända jag fann på tvättlinan var 4 par jeans.



# Helgen kommer att gå fort (som vanligt) Tror inte att jag är ledig en enda minut.


Kommentarer
Postat av: Oggy

1 Imperiet
2 Emo-Kent
3 Heroin-Depeche
4 Whiskey-Uffe

Ja jag är lika torsk på låttexter som du. En bra låttext med en skön röst så är också garanterat låten bra. Skit i skränet i bakgrunden.

Postat av: Limmet

Kom igen nu. Svårare får du banne mig komma med :)

Imperiet- Var e vargen
Kent- Socker
Depeche Mode- Just can´t get enough
Kung Uffe Lundell- Sextisju sextisju

2008-02-28 @ 23:36:22
Postat av: Koppen

Håller med dig Limmet. Ikväll eller imon blir det svårare. Hittade inte textpärmen hemma igår. Så jag fick gå på vad jag hade i knoppen.Där ligger det bara lätta låtar.

2008-02-29 @ 07:37:56
Postat av: mr.synth

Plockar du denna Koppen?

That?s what?s so crazy about it
I mean you told me yourself
you had no enemies
no-one but yourself

första pris är en åktur i valfri MC donaldsborg i sverige.

2008-02-29 @ 08:03:27
Postat av: anna

imperiet
kent
depeche
lundell

va kul du är nu skyldig mig en date!!
puss

2008-02-29 @ 12:14:08
Postat av: Let

Hehe, du kanske ska lägga till vem som löser grejen snabbast, typ köra en Mr & Mrs Google competition.

Ps Depeche tog jag utan google... sen känner man ju till din musiksmak så om man hade chansat så hade ju Imperiet, Uffe & Kent kommit högt upp på listan..

Ps. dags för Incontro snart igen eller? blev ju inte så länge senast, procenten sa sitt...

2008-02-29 @ 14:50:52
Postat av: Koppen

Let: Vi får la ta en repa.

Anna: Bara att boka en tid;).

Limmet: Imorgon har du inte en chans.

Oggy: Du vinner en kall.

2008-02-29 @ 15:29:09
Postat av: Oggy

Vafan... Förstapris var ju en valfri dejt ju? Jag var ju först...

Jaja, jag antar att jag får hålla mig till en kall som vanligt. Inte illa det heller iof. ;)

2008-02-29 @ 17:41:42
URL: http://oskarlindqvist.blogg.se
Postat av: Koppen

Sant Oggy.Men eftersom vi är släkt så kan jag inte ge dig förstapriset. Det skulle tolkas som fusk....

2008-02-29 @ 18:23:50
Postat av: Mona

Trevlig helg!

2008-02-29 @ 19:44:21
URL: http://monaspusselbit.blogg.se
Postat av: libk

GRATTIS TILL AVANCEMANGET!!

2008-03-01 @ 21:29:55
Postat av: Didrikalice

This is great please keep on the good and wonderful work.

2009-09-14 @ 08:49:53
URL: http://didrikalice.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback