Bra för Psyket.

Vilken dag. Klockan ringde 5.50. Jag masade mig upp trött och sliten. När jag tryckte på lampknappen så small det. Propparna i lyan gick åt helvete. En vanlig människa hade haft ett gäng reserver hemma. Men inte jag. Att ringa på en granne vid denna tidpunkt är ju som sagt inte att tänka på.



En vanlig människa hade dessutom haft en ficklampa hemma. Men inte jag. Jag fick ta fram telefonen och försöka orientera mig fram. Det svåraste var att hitta kläder till ungarna. Ebba gick till slut i randig body, Rosa byxor och lila tröja. Puhhh.



Blev en timme sen till jobbet.



Efter en hård dag på jobbet så hoja man iväg till dagis. Där möts man av Sveriges grinigaste kille. Väl hemma så startade kriget. Mat och badkriget.



Kan väl bara sammanfatta dagen med följande ord. Bra för psyket.



Nu ska jag tura in ett Topptips. Mina säkra vinnare är idag, Milan, Fiorentina, Palermo, Parma. Må Gud vara med mig ikväll åtminstone.


Kommentarer
Postat av: Tipparn

Vad tror du, om du ska vara ärlig, slutresultatet i Mullsjö-Älvstranden? Vad tror du händer vid det scenario att det är lika med 2-3 min kvar, vilket lag tar målvakten först?

2008-02-27 @ 22:44:54
Postat av: Alex

Då sprack du på Milan då?

2008-02-27 @ 23:02:34
Postat av: Koppen

Bra fråga. Har en gång varit med om att båda lagen tog sina målvakter samtidigt. Får nog skriva om det imorgon.

Svaret på din fråga får bli Mullsjölona. Älvstranden har inget att förlora. Dom har gjort en kanon säsong. Mullsjö har ju legat etta nästan hela säsongen. Sen så har dom ju hemmaplan. Bara att hoppas att något lag leder med några bollar när matchen går mot sitt slut.

2008-02-27 @ 23:05:50
Postat av: Koppen

Vaket Alex.

2008-02-27 @ 23:06:50
Postat av: Mona

Vilken härlig dag du hade, vi får hoppas att det blir bättre idag.

Postat av: syrran

vilken underbar dag. då vet jag vad du ska få när du fyller år :)

2008-02-28 @ 09:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback