Magnus och Peter är mycket välkommmmmna.

Yeeees. Det har varit en jobbig vecka för Världens Bästa Div 3 Lag. För det är inte varje vecka som vi lirar tre matcher. Igår slogs Ökerö tillbaka med 5-3. Gött med tre raka segrar.



# Sitter här och stirrar på en övergångsblankett. Legenden har ritat på. Jag räknar med att han är med på fredag mot IBK Göteborg. Vem han E? Säger namnet Magnus Augustsson Er något?



# Vi har även signat Peter Svensson från Vision Angered. Gött med en slitstark center.



# Nej vi har inte hybris. Måste ha folk i februari när några gubbar åker till Thailland.


# Satan vad det blåser här. Hoppas att jag inte blåser bort när jag ska ut idag. Förbereder mig för Lindås-Pixbo IBF. Ska dessutom hinna med Älvstranden-Mullsjö idag. Blir alltså en dag i Innebandyns tecken.



# Göteborgaren skrev att bloggen har dalat. Bara att hålla med. Har haft problem med linjen. Motivationen är väl också lite dalande.



# Ikväll ska jag lägga mig tidigt.



# Jag har tagit på mig ett extra jobb. Presenterar det i veckan för Er.


# Mitt telefonsvar är helt nedringt. Tom Wester har sjungit in ett helt album på svararen. Killen sitter tydligen i Sälen och har det tråkigt. Han tolkar Thåström på sitt egna sätt. Tack Super Tom.


Kommentarer
Postat av: Mikael

Extrajobbet är alltså stadslagstränare, jihde avslöjade dig :)

Postat av: Göteborgaren

Förvisso har Jihde tillbringat rätt många år i VÅRAN stad med rävarna, men du får inte glömma att han numera är 08a och sådana kan man ALDRIG lita på. Trodde att du visste bättre Koppen :)

2008-01-19 @ 21:54:24
Postat av: Niklas Malmgren

Tom Tom Ester, Tom Tom Wester...

Har ju inte träffat honom så många gånger men va på en uppvärming hemma hos Conny V, då Tom var med. Verkar vara en grymt trevlig kille!

2008-01-21 @ 10:04:10
URL: http://nickem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback