Vila upp sig?

Sitter fortfarande vid mors pool och väntar på att solen ska komma fram bakom molnen. Tur att man har med sig datorn och gitarren. Åkte hit för att vila upp mig. Men det vet i fan om det blev så.

I Onsdags så skulle vi ut och ta en kall. Gick la så där.Efter några kalla så tvingade kusiner med mig till Harrys.Där bjöds det på musik av världsklass.Jag vet inte om jag har varit med om det förut. Inte vad jag kan minnas. Tänk Er att gå på lokal och där möttas av en musikupplevelse av Världsklass.Rätt som det var så stod jag längst framme vid scenen och dansade.Salongsberusningen släppte och jag gick in i nirvana. På scenen stod Örebros musikelit och lirade A.Franklin låtar så det skrek om det.

Det är inte ofta som mina fötter dansar av sig själva. Men nu var det så.

Tack. Jag säger bara Tack Tack Tack.

Efter giget så skålade jag glatt med basist Fredrik. När han då nämde att han läser min blogg så blev jag mycket förvånad.Tänk Er att toppmusikerna läser skiten. Sedan blev det lite Innebandysurr. Då trivdes jag som fisken i vattnet. Så Fredrik, hör av dig när du kommer till Götet så fixar jag biljetter till nån härlig match, som tack för showen ni bjöd på.

Så där ja. Nu kom regnet. Tur att det finns tak nere vid poolen.

Imorgon tar jag åter tåget till Götet. Städning står på schemat. För nästa fredag så får jag besök. Allas vår Tom Wester kommer. Även familjen Hill har lovat att komma. Vi ska tydligen gå och titta på Kent och Thåström.

Vem vet? Kanske dags för lite mer dans?


Kommentarer
Postat av: RA

??? Vems gitarr var jag fick med hem från Smögen då ???

2008-07-18 @ 19:10:14
Postat av: Koppen

Man har la fler.....

2008-07-19 @ 10:50:00
Postat av: Gander

Blir det Ljungskile på måndag?

Hör av dig.

2008-07-19 @ 19:04:57
Postat av: RA

Jag har bara en.....numera.

2008-07-19 @ 20:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback