Hjärnornas Kamp.

Kan inte säsongen börja snart? Jag är hur sugen som helst. Visst E det konstigt. I slutet av en säsong så är man ganska så trött på Innebandyn. Men när man får lite semester så kliar det i hela kroppen. Jag vill att serien ska starta imorgon.



Håller som bäst på att planera försäsongen. Vi ska till Båstad och Köping när det gäller cuper. Träningsmatcher som är bokade är Marstrand, Mjölby, och ev Pixbo IBF. Jag siktar på att få in minst två matcher till. Så är ni sugna på en match så är det bara att ringa, eller maila.



Vi fick en tuff lottning i Båstad, IBF Falun, Bif Fagerhult, Åstorp/Kvidinge IBS. Får fundera lite på om man ska vara ödmjuk eller kaxig. Ska i alla fall bli riktigt roligt att mäta våra krafter med dessa lag. Matchen mot Fagerhult kallas redan för "Hjärnornas kamp". Hill mot Lindqvist.



Mot Falun får vi väl försöka att hålla nere siffrorna. Åstorp/Kvidinge vet jag lika lite om som Sverige och Holland visste om Ryssland. Bara att lyfta på hatten och gratta Ryssarna. Snacka om rolig fotboll.



# Helgen blev lugn. Hade gärna haft ungarna i helgen. Usch vad jag hatar helgerna utan dom.



# Snart E det semester, mums.


# Forza Spanien.

 

Kommentarer
Postat av: Mona

Jag hoppas du får en härlig semester.

Postat av: RA

Bli inte ledsen nu Koppen, men jag tror Hiddink i Fagerhult kommer att vinna den kampen, tror du får hoppas på Turkiet effekten....

2008-06-22 @ 23:56:52
Postat av: Koppen

RA: Jag bjuder dig och dina pojkar på saft på Peppes om vi torskar;).

2008-06-23 @ 08:58:59
Postat av: Anonym

smögen snart?

2008-06-23 @ 11:01:53
Postat av: Anonym

v30 är jag där mvh ann catrin

2008-06-23 @ 13:34:47
Postat av: Koppen

Jag E där V28. Ev V29.

2008-06-23 @ 14:29:54
Postat av: ann catrin karlsson

okej , dålig tajming ingen på plats vid samma vecka .

det vore kul att träffa dig .....:)

2008-06-23 @ 20:55:03
Postat av: David

När kommer namnen som skulle presenteras "inom kort" på era nya spelare, det har gått lång tid nu.

2008-06-26 @ 21:44:31
Postat av: Anton Czitrom

2008-07-05 @ 16:35:54
URL: http://czitromdenmindreavdem.blogg.se/
Postat av: Olé G

http://www.myspace.com/cainandbeesh

2008-07-09 @ 19:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback